آیفون 11 رسما در تاریخ 19 شهریور معرفی خواهد شد

به گزارش فروش برتر، بالاخره انتظارها به سر رسید و اپل دعوتنامه مراسم معرفی آیفون 2019 را ارسال کرد.

آیفون 11 رسما در تاریخ 19 شهریور معرفی خواهد شد

طبق این دعوتنامه، مراسم معرفی این آیفون ها که احتمالا با نام آیفون 11 شناخته خواهند شد، در تاریخ 19 شهریور ماه و در سالن استیو جابز در مقر اصلی اپل در کوپرتینو کالیفرنیا، برگزار خواهد شد. اگرچه دعوتنامه اپل چیز زیادی از آیفون های جدید فاش نمی کند اما طبق شایعات، سال جاری هم شاهد معرفی سه آیفون خواهیم بود. این مدل ها قرار است جایگزین آیفون XR، آیفون XS و XS Max بشوند.

دوتا از این گوشی های که جایگزین سری XS می شوند، دارای سه دوربین در بخش پشتی خواهند بود. این سه دوربین مثل آیفون های کنونی شامل یک دوربین واید و یک دوربین تله فوتو با زوم دو برابری می گردد و در نهایت دوربین سوم، از نوع اولترا واید خواهد بود. گوشی جایگزین آیفون XR نیز قرار است دارای دو دوربین باشد که شامل دوربین واید و دوربین تله فوتو می گردد.

جدا از مسئله دوربین ها، نامگذاری این آیفون ها نیز تبدیل به مسئله ای عجیب شده. فعلا مورد اطمینان ترین فرد که سال گذشته نام آیفون 2018 را هم به درستی لو داد، گفته که هر سه آیفون سال جاری آیفون 11 خواهند بود. گوشی جایگزین آیفون XR، با نام آیفون 11، جایگزین آیفون XS با نام آیفون 11 پرو و جایگزین iPhone XS Max با نام iPhone 11 Pro Max عرضه خواهند شد.

در دیگر شایعات نیز داشته ایم که قرار شارژ بی سیم معکوس به این گوشی ها اضافه گردد تا کاربران آن ها بتوانند ایرپادز با کیس وایرلس شارژ را با گوشی آیفون 11 خود شارژ نمایند.

ظرفیت باتری هم در این گوشی ها بهتر خواهد شد و Face ID هم دارای دوربین عریض تری خواهد بود تا در زوایای بیشتری بتواند چهره صاحب خود را تشخیص دهد. همچنین در یک خبر دیگر داشتیم که قرار از یک تکنولوژی ضد شکستن در این گوشی ها استفاده گردد باید صبر کنیم ببینیم دقیقا با چه چیزی طرف هستیم.

اپل این اواخر، کمتر سعی نموده تا مراسم های خود را پیرامون یک محصول برگزار کند. برای مثال سال گذشته هم در مراسم معرفی آیفون جدید، شاهد معرفی اپل واچ سری 4 و بروزرسانی نرم افزاری برای بلندگوی هوشمند هوم پاد بودیم.

سال جاری هم به نظر می رسد در کنار معرفی آیفون 11 شاهد معرفی نسل جدید اپل واچ و البته مک بوک پرو 16 اینچی خواهیم بود که بسیاری منتظر آن هستند. جدا از مک بوک پرو جدید، اپل می خواهد آیپد پرو جدید را هم معرفی کند اما بعید می دانیم در این مراسم شاهد آیپد پرو جدید باشیم.

جدا از این محصولات سخت افزاری، اپل در یک سال گذشته چند سرویس نرم افزاری هم معرفی نموده که احتمالا در مراسم سه شنبه شب، شاهد اطلاعات و اخبار جدید از آن ها نیز خواهیم بود. در خصوص اپل واچ نیز تنها شنیده ایم که این ساعت قرار است در دو نسخه جدید با بدنه تیتانیومی و سرامیکی عرضه گردد.

منبع: The Verge

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 94

به "آیفون 11 رسما در تاریخ 19 شهریور معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 11 رسما در تاریخ 19 شهریور معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید