امتحانات دانشجویان ورودی جدید دانشگاه گیلان از 27 دی آغاز می شود

به گزارش فروش برتر، امتحانات نهایی دانشجویان ورودی 1399دانشگاه گیلان از 27 دی ماه تا هشتم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

امتحانات دانشجویان ورودی جدید دانشگاه گیلان از 27 دی آغاز می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شیوه نامه آموزشی دانشگاه گیلان ویژه نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 در اطلاعیه ای اعلام شد.

گفتنی است، از آنجا که کلاس های نظری نیم سال اول سال تحصیلی 1400- 1399 بصورت غیرحضوری برگزار می شوند، لازم است دانشجویان برای موفقیت در تحصیل در این نظام آموزشی با مراجعه مستمر به سامانه تبادل محتوای الکترونیکی به آدرس ecent2.guilan.ac.ir (با کلمه کاربری و رمز ورود: شماره دانشجویی) و استفاده از فایل های بارگذاری شده در کلاس های ضبط شده و حضور در کلاس های برخط در طول ترم نسبت به یادگیری دروس اهتمام ورزند.

نحوه برگزاری کلاس ها بصورت ترکیبی از جلسات ضبط شده و برخط در بستر سامانه تبادل محتوای الکترونیکی دانشگاه (ecent) است و کلاس های رفع اشکال حضوری نیمسال اول سال تحصیلی 1400 - 1399 به علت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت عزیزان دانشگاهی برگزار نخواهند شد.

با توجه به اینکه زمان سرانجام کلاس های دانشجویان ورودی جدید 24 دی ماه 1399 تعیین شده است (سه هفته دیرتر از سرانجام کلاس های دانشجویان ورودی سال های قبل)، استادان محترم لازم است فایل های تهیه شده را به تدریج تا تاریخ فوق به طور کامل (حداکثر 9 جلسه آفلاین و حداقل 3 جلسه آنلاین) بارگذاری کنند.

امتحانات نهایی کلیه درس هایی که برای دانشجویان نوورود ارائه شده اند و همزمان دانشجویان ورودی ماقبل 1399 نیز در آن ها ثبت نام کرده اند در بازه زمانی پیش بینی شده برای دانشجویان ورودی 1399 شنبه 27 دی ماه تا چهارشنبه 8 بهمن ماه برگزار خواهند شد. ضمناً امتحانات درس هایی که فقط برای دانشجویان ورودی 1398 و ماقبل ارائه شده اند در بازه زمانی شنبه 6 دی تا چهارشنبه 24 دی ماه انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1182

به "امتحانات دانشجویان ورودی جدید دانشگاه گیلان از 27 دی آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشجویان ورودی جدید دانشگاه گیلان از 27 دی آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید