اسبقیان: رأی آوردن یک ملی پوش مقابل معاون نشان از سلامت انتخابات دارد، دوازدهم آذر انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می گردد

به گزارش فروش برتر، شروین اسبقیان، مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت که از دوازدهم آذر ماه انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی برگزار و خاتمه ثبت نام ریاست فدراسیون دو و میدانی نیز چهارم آذر خواهد بود.

اسبقیان: رأی آوردن یک ملی پوش مقابل معاون نشان از سلامت انتخابات دارد، دوازدهم آذر انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، سید محمد شروین اسبقیان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتخابات فدراسیون والیبال گفت: وقتی یک ملی پوش سابق در مقابل معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، 15 رأی بدست می آورد، نشان از عدالت و سلامت در مجامع انتخاباتی دارد. تأکید مسعود سلطانی فر به سلامت در انتخابات است که نمونه شاخص آن در والیبال خود را نشان داد. اگر هم انتخاباتی عقب افتاد، صرفا دو دلیل عمده دارد، آنالیز استعلام ها از مراجع قانونی طول کشیده است یا تدبیر وزارت ورزش بازگشت آرامش و ثبات به فدراسیون مورد نظر بوده تا بدون لطمات احتمالی شرایط انتخابات فراهم گردد.

وی اضافه نمود: ثبات مدیریت در فدراسیون ها برای ما مهم است، بنابراین به زودی روز دوازدهم آذر ماه انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی را برگزار می کنیم و ثبت نام ریاست فدراسیون دو و میدانی هم تا چهارم آذر به سرانجام می رسد. امروز سرپرست فدراسیون تنیس روی میز هم معرفی گردید و همچنین ثبت نام از نامزدهای فدراسیون تنیس هم به زودی شروع خواهد شد.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی اعلام کرد: سعی بر این است حتی الامکان از تصمیم های احساسی جلوگیری و بر اساس نظر کارشناسی و خرد جمعی تصمیم گیری گردد. دوره ریاست فدراسیون های موتور سواری و اتوموبیل رانی، ورزش های دانشگاهی و شطرنج هم تا سرانجام سال تمام می گردد و بلافاصله با مشخص سرپرست مراحل انتخاباتی آن فدراسیون ها را پیگیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 360

به "اسبقیان: رأی آوردن یک ملی پوش مقابل معاون نشان از سلامت انتخابات دارد، دوازدهم آذر انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسبقیان: رأی آوردن یک ملی پوش مقابل معاون نشان از سلامت انتخابات دارد، دوازدهم آذر انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید