از ظرفیت بخش خصوصی آذربایجان شرقی در تحقق رشد مالی 8 درصدی استفاده گردد

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: اگر آقای پرنیان، رئیس تازه سازمان صمت استان، بتواند واگن های از هم گسسته را وصل نموده و زنجیره فراوری را به حرکت در بیاورد، می توانیم شاهد تحقق رشد 8 درصدی در استان باشیم که در این جهت باید از ظرفیت بخش خصوصی استان نیز استفاده گردد.

از ظرفیت بخش خصوصی آذربایجان شرقی در تحقق رشد مالی 8 درصدی استفاده گردد

یونس ژائله روز شنبه، دوم بهمن ماه، در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما به یک برنامه جامع در صنعت کشور احتیاج داریم چرا که تا به امروز نتوانسته ایم با وجود ظرفیت های بالا در کشور و استان، از این ظرفیت ها استفاه کنیم.

وی ادامه داد: در کشورهای جهان دولت ها از ظرفیت شرکت های خصوصی در جهت ایجاد ظرفیت مالیاتی، حل مشکل اشتغال و ... استفاده می نمایند و امروز، اقتصاد قدرت اصلی کشوری مانند چین است.

وی اضافه کرد: در چندماه اخیر فاصله بین بخش خصوصی و دولت زیاد شده بود که در این مدت حضور آقای خرّم در استانداری شاهد هستیم که با جان و دل وارد میدان شده و فضای مثبت و امیدوار نماینده ای به وجود آورده است.

ژائله تاکید نمود: اگر آقای پرنیان بتواند واگن های از هم گسسته را وصل نموده و زنجیره فراوری را به حرکت در بیاورد، می توانیم شاهد تحقق رشد 8 درصدی در استان باشیم که در این جهت باید از ظرفیت بخش خصوصی استان نیز استفاده گردد.

وی اعلام کرد: اکنون احتیاجمند همراهی دولت و بخش خصوصی هستیم و با داشتن ارتباط خوب با بخش خصوصی بسیاری از مسائل استان قابل حل است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز تاکید نمود: خوشبختانه در حال حاضر مجلس و دولت کاملا یک دست هستند و باید موانع راه سرمایه گذاران از بین برود؛ متاسفانه مسائل شهرک صنعتی شهید سلیمی از سال 1369 همچنان پابرجا بوده و هنوز حل نشده است و اکنون که معاون وزیر صمت در این جلسه حضور دارند، قول مساعدت های لازم برای حل این مسائل را بگیریم.

ژائله در انتها گفت: متاسفانه رتبه استان ما در استفاده از صندوق توسعه ملی اصلا خوب نیست و در حالیکه همه استان ها سهم خود را از این صندوق دارند و نباید با تنگ نظری و محدود کردن فضا سهم استان ما به سایر استان ها داده گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم که با حضور معاون وزیر صمت برگزار گردید، صابر پرنیان با حکم وزیر به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات غلامعلی راستی در مدت سرپرستی این سازمان قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1775

به "از ظرفیت بخش خصوصی آذربایجان شرقی در تحقق رشد مالی 8 درصدی استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ظرفیت بخش خصوصی آذربایجان شرقی در تحقق رشد مالی 8 درصدی استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید