اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه علم و فرهنگ

به گزارش فروش برتر، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه اطلاع داد.

اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه علم و فرهنگ

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید هاشمی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه دانشگاه علم و فرهنگ با توجه به فعالیت های متعدد داخلی و تعاملات موثر در حوزه بین الملل، پیروز به اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی شده است که گام موثری در راستای برنامه توسعه دانشگاه محسوب می گردد.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ اضافه نمود: ارتباطات و تعاملات بین المللی از جمله اهداف مهم دانشگاه است که در قالب همکاری های مشترک بین دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه های سایر کشورها از جمله اتریش، مالزی و فرانسه شکل گرفته است.

وی اضافه نمود: مهم ترین نتیجه همکاری مشترک بین دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه imc اتریش اخذ فاند اراسموس پلاس از اتحادیه اروپا است که در قالب این همکاری علمی ارزشمند 20 عضو هیات علمی و دانشجوی دکتری این دانشگاه آبان ماه امسال برای گذراندن کارگاه های آموزشی و تخصصی کوتاه مدت مهارتی در بخش گردشگری و هتل داری به اتریش اعزام خواهند شد.

هاشمی همچنین از برگزاری سمپوزیوم بین المللی گردشگری پایدار با موضوع طبیعت گردی به عنوان دیگر فعالیت مهم این دانشگاه در بخش بین المللی یاد کرد و اضافه نمود: این سمپوزیوم بین المللی که با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ و سفارت اتریش شکل گرفته فرصت بسیار مناسبی برای کشور محسوب می گردد که زمان برگزاری آن نیز با روز جهانی گردشگری مصادف شده است.

این سمپوزیوم با هدف تبادل تجربیات ایران و اتریش در بخش گردشگری پایدار شکل گرفته و چهار کارگاه علمی و تخصصی توسط اساتید اتریشی و ایرانی برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، هاشمی گفت: بخش دیگری از همکاری های بین المللی این دانشگاه با کشور مالزی است و بر اساس تفاهم نامه منعقده درحال حاضر دانشجوی مشترک با UPM مالزی در رشته دکتری عمران داریم و همچنین تعاملات علمی و پژوهشی خوبی را با دانشگاه های مطرح فرانسه از جمله سوربن در بخش های هنر و معماری شروع نموده ایم که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 155

به "اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه علم و فرهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه علم و فرهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید