آلگری: حالا فقط یک معجزه می تواند اسکودتو را از چنگ یووه درآورد

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران: سرمربی بانوی پیر قهرمانی تیمش در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را آنقدر قطعی می داند که معتقد است فقط یک معجزه می تواند این عنوان را از مردان او بگیرد.

آلگری: حالا فقط یک معجزه می تواند اسکودتو را از چنگ یووه درآورد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در دیداری نفسگیر در خانه برابر فیورنتینا با نتیجه 3 بر2 به فزونی دست پیدا کرد و در فاصله یک امتیازی کسب چهارمین اسکودتوی متوالی اش قرار گرفت، فاصله ای که به نظر سرمربی بانوی پیر تقریباً محال است که شاگردان او نتوانند آن را بپیمایند.

آلگری در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، گفت: در این مقطع فقط یک معجزه می تواند سبب شود که ما این اسکودتو را از دست بدهیم. البته باید حواسمان را جمع کنیم، چون ما در دو بازی خارج از خانه اخیر باخته ایم، اما با این حال بازیکنان من به خاطر عملکرد خارق العاده ای که از ابتدای فصل تاکنون داشته اند شایسته تحسین هستند.

وی ادامه داد: ما حاشیه امنیتی 14 امتیازی در صدر جدول داریم و فقط یک امتیاز دیگر می خواهیم که امیدواریم این امتیاز را در بازی روز شنبه هفته آینده کسب کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل خود را برای بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا آماده کنیم. پیروزی برابر فیورنتینا به ما اجازه می دهد که بازی های باقیمانده خود در سری A را با آرامش خاطر بیشتری انجام دهیم.

آلگری درباره بازی هفته آینده شاگردانش برابر رئال مادرید هم تأکید کرد: رئال مادرید حریفی سرسخت است و من شک دارم که این تیم بخواهد با رویکردی دفاعی به میدان بیاید. ما هم قصد نداریم چنین کاری انجام دهیم، چون اگر قرار باشد با شش بازیکن دفاع کنیم شانسی برای بردن بازی نداریم.

سرمربی پیشین میلان خبر خوبی به هواداران یووه داد و گفت احتمالاً پل پوگبا، ستاره فرانسوی خط میانی بانوی پیر به بازی برگشت برابر رئال مادرید می رسد.

او مطرح نمود: پل پوگبا تمریناتش را از سر گرفته است و تحت معاینه قرار خواهد گرفت و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، به بازی برگشت خواهد رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 347

به "آلگری: حالا فقط یک معجزه می تواند اسکودتو را از چنگ یووه درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: حالا فقط یک معجزه می تواند اسکودتو را از چنگ یووه درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید