آقای ماکرون، شما با شخص بنده مسائل بیشتری خواهید داشت

به گزارش فروش برتر، رئیس جمهور ترکیه در سخنانی هشدارآمیز خطاب به همتای فرانسوی خود بیان نمود: آقای ماکرون، شما با شخص بنده مسائل بیشتری خواهید داشت.

آقای ماکرون، شما با شخص بنده مسائل بیشتری خواهید داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنانی هشدارآمیز خطاب به همتای فرانسوی خود گفت: آقای ماکرون، شما با شخص بنده مسائل بیشتری خواهید داشت.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه سخنان خود در این خصوص گفت: شما (ماکرون) هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ نداری، حتی از تاریخ فرانسه نیز بی خبر هستید. به دنبال تنش با ترکیه نباشید.

رجب طیب اردوغان با اشاره به تنش های اخیر میان کشورش با یونان نیز بیان کرد: وقتی که نیاز داشته باشید، ما را همسایه خود می دانید. پس اکنون نیز حسن هم جواری را به جای آورده و به بیراهه نروید. دارید اشتباه می کنید، این گونه اقدامات را انجام ندهید؛ در غیر این صورت کاملاً تنها خواهید ماند.

گفتنی است، دلیل اصلی شدت دریافت تنش ها میان آنکارا و آتن، اقدام ترکیه در انجام اکتشاف و استخراج نفت و گاز از دریای مدیترانه و مناطق نزدیک به جزایر یونان است. در این میان، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه از یونان حمایت کرده است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 990

به "آقای ماکرون، شما با شخص بنده مسائل بیشتری خواهید داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای ماکرون، شما با شخص بنده مسائل بیشتری خواهید داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید