شروع تحویل خرید از فروشگاههای زنجیرهای با کامیونهای خودران

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، فروشگاه زنجیره ای والمارت میخواهد خریدهای مشتریان شعب خود در ایالت آرکانزاس را با کامیون های خودران به دست آنها برساند. این کامیون ها به طور کامل خودران بوده و هیچ فردی برای آنالیز شرایط یا جلوگیری از تصادف های احتمالی در آنها حضور ندارد.

شروع تحویل خرید از فروشگاههای زنجیرهای با کامیونهای خودران

ارائه این خدمات ناشی از همکاری والمارت با شرکتی به نام گاتیک از سال 2019 است. اولین بار این کامیون های خودران در مسافتی 5 کیلومتری مورد استفاده آزمایشی قرار گرفتند. تا به حال کامیون های یادشده بیش از 112 هزار کیلومتر راستا را به طور آزمایشی و با حضور اپراتور انسانی پیموده اند تا مسائل احتمالی آنها رفع گردد.

والمارت اطمینان داده که با حذف راننده از این کامیون ها هیچ مسئله ای در راهنمایی آنها به وجود نمی آید و خطری امنیت عابران را تهدید نخواهد کرد. قرار است در ابتدا این کامیون ها مسافتی 32 کیلومتری را بین نیواورلئان و متاری در لوئیزیانا طی نمایند. کامیون های یادشده اقلام خریداری شده مشتریان از یکی از فروشگاه های عظیم والمارت را به محلی منتقل می نمایند که افراد با حضور در آن می توانند سفارش های خرید خود را دریافت نمایند.

والمارت تنها شرکتی نیست که برای تحویل خریدهای مشتریان به وسیله خودروهای خودران در حال برنامه ریزی است. پیش از این فورد و اولدف نیز از برنامه ریزی بدین منظور خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1152

به "شروع تحویل خرید از فروشگاههای زنجیرهای با کامیونهای خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تحویل خرید از فروشگاههای زنجیرهای با کامیونهای خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید