خرید آپارتمان در هروی؛ طعم صاحب خانه شدن را بچشید!

به گزارش فروش برتر، هروی یکی از محله های شمال شرق تهران است که تنوع آپارتمان در این محله، شانس متقاضیان را برای خانه دار شدن بالا برده است.

خرید آپارتمان در هروی؛ طعم صاحب خانه شدن را بچشید!

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در شمال شرق تهران و در منطقه 4، محله ای به نام هروی واقع شده است که بسیاری آن را یکی از قطب های تجاری و اداری پایتخت می دانند. این محله از شمال به بزرگراه بابایی و همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از غرب به خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه رسالت منتهی می گردد. همسایگی این محله با پاسداران، اراج، ازگل، مجیدیه، سیدخندان و شیان، قیمت خرید و فروش آپارتمان در هروی را بالا نگه داشته است. خبرنگاران این بار در محله گردی خود به هروی رفته است. با ما همراه باشید.

از ادغام دو محله مبارک آباد و حسین آباد در سال 87 که در زمان قاجار هر کدام از آن ها روستا بودند، محله هروی به وجود آمد. با نوسازی که در چند سال گذشته در این محله جریان پیدا نموده، بافت قدیمی به سرعت در حال کمرنگ شدن است و روز به روز بر تعداد مراکز تجاری و اداری این محدوده افزوده می گردد.

دسترسی به محله هروی

بزرگراه های شهید بابایی، زین الدین، امام علی و صیاد شیرازی به عنوان چهار مرز در اطراف محله هروی، رفت وآمد از دورترین نقاط شهر به هروی را آسان نموده اند. خیابان ریحانی و استاد حسن بنا، از معابر مهم محله هروی هستند. از خیابان های مشترک هروی با پاسداران نیز می توان به خیابان های گیلان، گلبرگ و بوستان اشاره نمود که همه این معابر با ترافیک کمتر در مقایسه با محله های دیگر شرق تهران، تردد با خودروی شخصی را امکان پذیر نموده اند.

علاوه بر ایستگاه های متروی هروی، زین الدین و حسین آباد که هر سه در محله هروی قرار دارند؛ خطوط اتوبوس زیر در مرکز و حوالی این محدوده ایستگاه دارند و جابه جایی مسافران را پوشش می دهند.

  • بلوار ارتش به پایانه مترو شهید حقانی
  • میدان رسالت به میدان قدس
  • میدان هروی به خیابان معلم
  • مترو جوانمرد قصاب به پایانه لاله
  • بلوار ارتش به پایانه شهید بهشتی

مراکز خرید

همان طور که گفته شد هروی یکی از محدوده های تجاری تهران است. در کنار مراکز خریدی که در زیر به آن ها اشاره خواهد شد، در خیابان های فرعی این محله، بوتیک ها و مغازه های فراوانی وجود دارد که در مقایسه با بعضی مناطق لوکس شرق تهران، قیمت مناسب تری دارند.

  • پاساژ مایسا با پارکینگ 6 طبقه، رستوران های ایرانی و بین المللی و مکانی مناسب برای بازی و سرگرمی بچه ها
  • پاساژ سنتر با سینما، واحدهای تجاری خرید و فروش طلا و جواهر و مرکز صدور ویزا وی اف اس
  • پاساژ الماس با واحدهای تجاری، فرهنگی و ورزشی

رستوران ها و مغازه های این محله نیز در خیابان ساقدوش و خیابان موسوی قرار دارند.

مراکز تفریحی

یکی از مزایای رهن و اجاره آپارتمان در هروی، نزدیکی این محله به بوستان های فراوان است؛ پارک هایی نظیر پارک رز، شادی و تولد اوقات فراغت ساکنان و خانواده های محله هروی را پر می نماید؛ ضمن آنکه دو فرهنگسرای هنگام و اشراق با برگزاری برنامه ها و کلاس های مختلف، سطح فرهنگی این منطقه را ارتقا می دهند.

خرید آپارتمان در محله هروی

چند ویژگی محله هروی سبب شده تا خرید خانه در این محله، در اولویت بعضی از متقاضیان سکونت در شرق تهران قرار بگیرد. دلیل نخست، دسترسی مناسب این محدوده به وسایل حمل و نقل عمومی است که کارمندان و دانشجویان بسیاری را مجذوب این منطقه نموده است. به علاوه، نزدیکی هروی به پاسداران موجب شده تا استفاده از امکانات پاسداران برای ساکنان هروی آسان باشد. تنوع آپارتمان از لحاظ متراژ و سال ساخت که شانس خانه دار شدن را برای قشر متوسط بالا برده، دلیل دیگر قرار دریافت محله هروی در اولویت خریداران است. برخورداری محله هروی از امکانات عمومی، مراکز تفریحی و فضای سبز را نمی توان در رونق خرید و فروش مسکن این محدوده نادیده گرفت. برای اطلاع از قیمت دقیق آپارتمان در هروی و دیگر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 500

به "خرید آپارتمان در هروی؛ طعم صاحب خانه شدن را بچشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان در هروی؛ طعم صاحب خانه شدن را بچشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید