کدام خودروها ارزان و کدام یک گران شدند؟، جدول قیمت ها

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران : با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته خرید و فروش در بازار خودرو به حداقل رسیده است و نوسانات قیمتی در این بازار هم در نسبت با روزهای گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

کدام خودروها ارزان و کدام یک گران شدند؟، جدول قیمت ها

به گزارش به نقل از خبرآنلاین، نوسانات قیمتی در چند روز اخیر در به حداقل رسیده است با این وجود برخی از خودروها کماکان در حال پیشروی در جهت افزایشی هستند که از میان آنها می توان به پژو 206 تیپ 2 مدل 99 اشاره کرد که قیمت آن از 198 میلیون تومان در روز گذشته به 200 میلیون تومان رسیده است.

در میان سایر خودروهای گروه پژو پارس ساده مدل 99 هم امروز یک میلیون تومان گران شده است و از 227 میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت 228 میلیون تومان رسیده است؛ در میان این افزایش قیمت ها در بین خودروهای این گروه پژو 207 اتوماتیک مدل 99 در این مدت 3 میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر 390 میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین سایر خودروهای موجود در بازار نوسانات قیمتی خیلی کم اتفاق افتاده است و به نام مثال در بین خودروهای گروه تیبا تنها تیبا صندوقدار sx دوگانه سوز امروز گران شده است و به قیمت 126 میلیون تومان رسیده است و خودروهای دنا هم امروز از نوسانات قیمتی در امان بودند.

خودروهای گروه سمند هم امروز نوسان قیمتی نداشته اند و تنها سمند lx ef7 این گروه در این مدت افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر به قیمت 253 میلیون تومان رسیده است.

در بازار خودروهای مونتاژ هم امروز آرامش نسبی برقرار بوده است و خودرو سیتروئن سی 3 از ابتدای هفته تا به امروز بر روی قیمت 840 میلیون تومان ثابت مانده است و فرایند رفت و برگشتی سوزوکی گراند ویتارا هم در این روزها متوقف شده است و این خودرو در حال حاضر 990 میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای مونتاژ گروه پژو هم امروز از نوسانات قیمتی در امان بودند و پژو 2008 مدل 98 و 99 امروز به ترتیب 800 و 885 میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1476

به "کدام خودروها ارزان و کدام یک گران شدند؟، جدول قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خودروها ارزان و کدام یک گران شدند؟، جدول قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید