5 مقصد دیدنی در سفر به فیلیپین ، کشور جزیره ها و تابوت های آویزان

به گزارش فروش برتر، فیلیپین، یکی از کشورهایی است که به دلیل داشتن بیش از 7هزار جزیره می توان چندین و چند بار به آن سفر کرد. اما سخت ترین قسمت زمانی است که باید انتخاب کنید از کدام جزیره دیدن کنید.

5 مقصد دیدنی در سفر به فیلیپین ، کشور جزیره ها و تابوت های آویزان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خبرنگاران - فیلیپین از سه جزیره اصلی به نامهای Luzon, Visayas, Mindanao تشکیل شده است. مناظر موجود در هر منطقه از فیلیپین از کوهستان های گرمسیری گرفته تا کلانشهرها و غواصی در اقیانوس، متفاوت است که در اینجا به معرفی بعضی از این مناطق می پردازیم.

1. Palawan

اگر در انتخاب مقصد خود تردید دارید یا زمان کافی ندارید قطعا Palawan بهترین گزینه خواهد بود. بیشتر مسافران به Palawan به وسیله Puerto Princesa وارد می شوند که نام دیگر آن شهری در جنگل است. یکی از مناظر دیدنی و فوق العاده زیبا که به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده است، رودخانه زیرزمینی در Puerto Princesa است. در شمال غربی El Nido در Palawan منطقه ای به نام Coron وجود دارد که به خاطر تالاب های بکر و سواحل ماسه ای سفید محبوبیت فراوانی دارد.

2. Cebu

Cebu به لطف موقعیت استراتژیک و قرارگیری در مرکز فیلیپین و ورود بسیاری از پروازهای هوایی، از محبوبیت خاصی از سوی بازدیدنمایندگان برخوردار است. در Cebu از مکان ها و میراث قدیمی اسپانیایی، آبشارها و سواحل پراکنده در سرتاسر این منطقه دیدن کنید.

3. Bohol

اگر به دنبال مکانی برای بازدید در نزدیکی Cebu هستید، قطعا Bohol بهترین گزینه بشمار می رود. این منطقه به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی فراوان مانند تپه های شکلاتی (Chocolate Hills) بسیار مشهور است. همچنین می توان یکی از کوچکترین گونه پریمات ها به نام Tarsiers را در اینجا مشاهده کرد. سواحل زیبا، غواصی و دلفین ها از دیگر جذابیت های این جزیره هستند.

4. Surigao

سواحل بی انتها با ماسه های سفید که باعث خلق منظرهای زیبا و دیدنی برای بازدیدنمایندگان می گردد. رودخانه عجیب Enchanted و جزایر بریتانیا و دیناگات از جذابیت های این منطقه بشمار می فرایند.

5. Sagada

تابوت های آویزان عجیب، بسیاری از مسافران و بازدیدنمایندگان را به سمت خود جذب می نمایند. این منطقه توریستی به دلیل داشتن طوفان، غارها، آبشارهای زیبا و سکونتگاه های زیبای روستایی بسیار محبوب شده است.

منبع : detourista - planetware

منبع: چمدان
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 474

به "5 مقصد دیدنی در سفر به فیلیپین ، کشور جزیره ها و تابوت های آویزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مقصد دیدنی در سفر به فیلیپین ، کشور جزیره ها و تابوت های آویزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید