33 پروانه بهره برداری صنعتی در بوشهر صادر شد

به گزارش فروش برتر، معاون امورصنایع و معادن سازمان صمت بوشهر گفت: از ابتدای سال تا خاتمه آبان، 33 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در این استان صادر شده است.

33 پروانه بهره برداری صنعتی در بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، حسن بحرینی معاون امورصنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان نمود: از اول امسال تا خاتمه آبان، تعداد 584 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در زمینه های مختلف نظیر کانی غیر فلزی، کانی فلزی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری 192 هزار و 380 میلیارد ریال و اشتغال 23 هزارو 907 نفر در استان صادرشده است.

او با اشاره به وجود زیرساخت های استان بوشهر در منطقه ها ویژه اقتصادی و شهرک ها و نواحی صنعتی، تاکید کرد: توانمندی های عظیمی در بخش های مختلف مانند صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع دریایی و صنایع معدنی مانند سیمان در این استان وجود دارد.

معاون امورصنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس را یکی از مزیت های این استان خواند و ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای برخی صنایع کوچک، میانه و بزرگ در استان برای حمایت از تولید، مانع زدایی و پشتیبانی، فعالیت های متعددی مانند تشکیل کارگروه تسهیل و برطرف موانع تولید به منظور برطرف کردن مسائل مختلف شامل مسائل بانکی، امور اقتصادیاتی، تامین اجتماعی، و ... اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1711

به "33 پروانه بهره برداری صنعتی در بوشهر صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "33 پروانه بهره برداری صنعتی در بوشهر صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید