10 جاذبه گردشگری برتر در ناپل ایتالیا

به گزارش فروش برتر، با تاریخچه ای که به عصر برنز برمی شود، ناپل یکی از قدیمی ترین مکان های به طور مداوم مسکونی روی زمین است. این شهر دارای عظیمترین منطقه شهری قدیمی در اروپا است و کلیساهای تاریخی بیشتری نسبت به هر شهر دیگری در دنیا دارد. جاذبه های توریستی فرهنگی بسیاری در ناپل وجود دارد که اغلب در پشت خاک، سر و صدا و هرج و مرج زندگی روزمره در سومین شهر عظیم ایتالیا پنهان است.

10 جاذبه گردشگری برتر در ناپل ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

از آواز محلی در کافه ها گرفته تا مناقشات سیاسی داخلی در خیابان ها، ناپلی ها در خصوص ابراز احساسات خود خجالتی نیستند. شهر در اطراف خلیج زیبای ناپل ساخته شده و در زیر سایه کوه وزوویو قرار گرفته، و شاید به همین دلیل باشد که ساکنان زندگی را با چنین نگرش بی تکلف و بی پروا در آغوش می گیرند. در حالی که آن به عنوان مقصد گردشگری طراحی نشده، ناپل برای هر بازدید نماینده یک تجربه غنی و اصیل از سفر ایتالیایی را فراهم می آورد.

  1. خیابان San Gregorio Armeno

این خیابان که در منطقه تاریخی شهر واقع شده است بهترین مکان در ایتالیا برای presepi یا نمایش تولد عیسی ایتالیایی است. با استفاده از چوب و یا خاک رس هنرمندان خیابانی صحنه های آخور را ایجاد می نمایند که از رده سنتی تا عمیقا شخصی است و اغلب هنر مجسمه به نمایندگی از اعضای خانواده و یا مردم از فرهنگ عامه است. سبک ناپلی presepi در قرن 18زمانی شروع شد که چارلز سوم به یک چوب تراش سفارش به تصویر کشیدن خانواده سلطنتی را داد. تاریخ این سنت به زمانی باز می گردد که خیابان خانه یک معبد یونانی تا یک الهه زراعت و رستنی بود که در آن مریدان مجسمه های ساخته شده از خاک رس را ارائه کردند.

  1. کلیسای Sansevero

در نزدیکی موزه باستان شناسی شهر واقع شده که یکی از منحصر به فرد ترین جاذبه ها در ناپل است. در اصل در سال 1590 به عنوان یک کلیسای کوچک برای خانواده Sansevero ساخته شده است، ساختار آن به سبک باروک در قرن 18 توسط Raimondo di Sangro، شاهزاده هفتم در سلسله بازسازی شد. او که یک اشراف زاده غیرعادی، مخترع و کیمیاگر بود که به هنرمند Giuseppe Sammartino سفارش ساختن یک سری از مجسمه های پر رمز و راز و با معنای نمادین، از جمله یک مجسمه مسیح پوشش داده شده با پرده شفاف ساخته شده از سنگ مرمر را داد. در زیر کلیسای کوچک یک اتاق وجود دارد که گفته شده است در آن شاهزاده آزمایش هایی بر روی بندگان خود انجام داده است. اجساد حفظ شده از دو قربانی او فرض می گردد که برای نمایش بوده اند.

  1. تئاتر سان کارلو

تئاتر سان کارلو در ناپل دارای عنوان قدیمی ترین خانه اپرای به طور مداوم فعال در اروپا است. این تئاتر توسط پادشاه چارلز از بوربن ساخته شده است، و تئاتر قرمز و طلایی به کاخ سلطنتی متصل می گردد. در سال 1737 تکمیل شده است و خانه اپرا یک استاندارد است که پس از آن معماران کوشش در دنبال کردن طرح آن داشته اند. شش ردیف جایگاه کرسی ارکستر نعل اسبی شکل را احاطه نموده است، با یک جعبه سلطنتی که با تزئین زیاد از در عقب خانه بیرون آمده است. بازسازی چند میلیون دلار تئاتر در سال 2010 انجام شد.

  1. قصر سلطنتی ناپل

قصرنماینده زمانی است که دودمان بوربون بر ناپل حکومت می کردن و این قصر سلطنتی نمونه ممتاز شکوه و قدرت است. ساخت و ساز کاخ سلطنتی در سال 1600 شروع شد، اما بسیاری از 30 اتاق در قرن 18 تکمیل شدند هنگامی که چارلز سوم از بوربن در آن ساکن شد. بازدیدنمایندگان از یک پله سنگ مرمری مجلل برای مشاهده تئاتر دادگاه، اتاق تاج و تخت، اتاق خواب سلطنتی و مجموعه ای از اتاق های دیگر بالا می فرایند که همه به صورت زیادی با پرده های نقش دار، نقاشی های دیواری، ظروف و پرتره های نقاشی شده توسط کسانی مانند تی شِن و فرانچسکو لیانی تزئین شده است.

  1. کلیسای جامع ناپل

اختصاص داده شده به San Gennaro قدیس حامی اولیه شهر است، کلیسای جامع ناپل برای مراسم با شکوه در ساختار مهمی که سه بار در سال برگزار می گردد شناخته شده است. در این روزها وفاداران به کلیسای جامع برای دیدن اینکه آیا یادگاری خون قدیس ها به عنوان یک نشانه که در شهر همه خوب هستند به مایع تبدیل گردد در آن دور هم جمع می شوند. کلیسای جامع در قرن 11 و 12 ساخته شده و بعد با استفاده از بیش از 100 ستون نجات یافته از معابد یونان باستان بازسازی شد. کلیسای قرن چهارم و تعمیدگاه قرن پنجم نیز به کلیسای جامع اضافه شده است.

  1. گور دخمه های San Gennaro

در قرن 5 زمانی که بقایای قدیس در اینجا مدفون شد به Gennaro وقف شده است، گور دخمه های San Gennaro در واقع سه گورستان مختلف هستند که در طول سال ها با هم ترکیب شده اند. سطح پایین تر دخمه شامل مقبره های مربوط به قرن 2 است. بر خلاف دیگر محل دفن باستانی زیرزمینی، این دخمه ها معابر عظیم با مقبره هایی که از محدوده اتاق های دفن برای ثروتمندان تا گورهای دیواری و گورهای در کف برای فقرا را نشان می دهد. نقاشی های دیواری با تصاویر قدیسین و خانواده ها آراسته شده است. یک تصویر اولیه از San Gennaro بلندی کوه وزوویو در پس زمینه را نشان می دهد.

  1. پیتزا فروشی Da Michele

این پیتزا فروشی که در مرکز شهر تاریخی واقع شده قبل از غذا خوردن جولیا رابرتز در آن در فیلم Eat, Pray, Love معروف بود. در این کسب و کار برای بیش از یک قرن، Da Michele شهرت خود را برای ساخت بهترین پیتزا در ایتالیا به دست آورده است. هر روز مردم محلی و گردشگران برای دریافت یکی از دو نوع پیتزا به صف می شوند: مارینارا، با گوجه فرنگی و ادویه جات، و مارگریتا، که دارای خامه موتزارلای اضافه است. هر دو نوع در یک اجاق چوب سوز پخته می شوند تا هنگامی که پوسته نرم به صورت جداگانه در اطراف لبه به صورت سطحی بسوزد.

  1. قلعه dellOvo

قدیمی ترین قلعه در ناپل قلعه تخم مرغ است که اسم خود را از شاعری به نام ویرژیل که ظاهرا یک تخم مرغ را در زیر پایه های قلعه قرار داده، گرفته است. به عنوان یک افسانه گفته می گردد که شهر تا زمانی که تخم مرغ سالم و دست نخورده باقی بماند از فاجعه محافظت خواهد شد. این قلعه مربوط به قرن 12 است که برای نمایش خیره نماینده آن از باروهای خود ارزش بازدید دارد. این قلعه همچنین خانه موزه قومی ماقبل تاریخ است که سرامیک، سفال و مصنوعات فلزی از اولین روزهای تاریخ ناپل را در خود دارد. ورود به قلعه و موزه رایگان است.

  1. خیابان Spaccanapoli

Spaccanapoli یک خیابان طولانی باریک است که مرکز تاریخی شهر ناپل را دو بخش تقسیم می نماید. این خیابان به بازدیدنمایندگان مقدمه ای از مناظر و جاذبه های این شهر جنوبی پایتخت پر جنب و جوش را ارائه می دهد. یونانیان در آنجا اولین مستعمره در منطقه را در قرن 6 به وجود آوردند. از 27 قرن تاریخ، محله ترکیبی شلوغ از کلیساهای تاریخی، میدان های سرزنده، کافه ها و مغازه ها است. این همچنین خانه ساکنان محلی است که زندگی شلوغ و پر سر و صدایی را اغلب در خیابان ها دارند. این محل برای بازدید نمایند

  1. موزه باستان شناسی ملی ناپل

یکی از جاذبه های ناپل موزه باستان شناسی ملی ناپل است که بهترین مکان برای مشاهده هنر و محصولات مصنوعی بازیابی شده از فوران کوه وزوویو در 79 میلادی در کنار مجسمه های برنزی، نقاشی های دیواری و نگاره های موزاییکی نجات داده شده از محل های دفن اشیاء مانند تابلوهای مغازه و وسایل آشپزی است. معروف ترین آثر هنری موزه نگاره نبرد موزاییکی اسکندر است که قدمت آن به حدود 100 سال قبل از میلاد می رسد که در اصل از خانه فان در شهر پمپی است. این نبرد بین ارتش اسکندر کبیر و داریوش سوم ایران را نشان می دهد. دیگر نمایشگاه ها شامل آثار کشف شده از سایت های باستان شناسی در داخل و اطراف ناپل است. این موزه همچنین خانه Farnese Bull، عظیمترین مجسمه سازی از دوران باستان است. بخش هلنیستی های دیرکه گره خورده به تاریخ گاو نر وحشی را نشان می دهد که قدمت آن به قرن 2 پیش از میلاد می رسد.گان با یک نگاه اجمالی از آنچه که به معنی بودن در ناپلی است را ارائه می دهد.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 886

به "10 جاذبه گردشگری برتر در ناپل ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جاذبه گردشگری برتر در ناپل ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید