کار وسیله ای برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم است

به گزارش فروش برتر، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در فرهنگ حیات بخش اسلام کار وسیله ای برای کسب روزی حلال، خدمت به مردمان، جلب رضایت خدا و نزدیک شدن به او است.

کار وسیله ای برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم است

به گزارش از ، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: انتخاب شغل مناسب، از ابتدایی ترین و ضروروی ترین مسائلی است که همیشه با زندگی نوع بشر همراه بوده و قسمت مهمی از حیات او را تشکیل می دهد.

او بیان داشت: در فرهنگ حیات بخش اسلام نیز، کار وسیله ای برای کسب روزی حلال، خدمت به مردمان، جلب رضایت خدا و نزدیک شدن به او است و بر کار و کوشش تاکید فراوان شده است.

عبدی پور اضافه نمود: هفته مشاغل فرصت مغتنمی است برای ایجاد روحیه خلاقیت و آفرینش در بین دانش آموزان تا با احتیاج های شغلی جامعه آشنا شوند و متناسب با توانمندی و علائق خود بتوانند رشته تحصیلی مناسبی را انتخاب نمایند و آموزش های فنی رشته مورد احتیاج خود را شناسایی و مورد سنجش قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: در این میان راهنمایی موٌثر دانش آموزان به انتخاب شاخه ها و رشته های تحصیلی، مشخص علاقه مندی ها و توانایی های دانش آموزان با استفاده از معرفی مشاغل، صنایع و فنون متنوع موجود در جامعه؛ توسط مشاوران، مدیران، معلمان و مربیان و هنرآموزان در معرفی رشته های فنی و کاردانش؛ در آموزش و پرورش رقم می خورد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1381

به "کار وسیله ای برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار وسیله ای برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید