چرا زنوزی وکیل تیم های دیگر شده، منصوریان درباره مجیدی درست گفت

به گزارش فروش برتر، حسن اشجاری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با صحبتهای منصوریان در مورد فرهاد مجیدی کاملا موافقم و به هیچ وجه منطقی نیست که از فرهاد مجیدی یا هر مربی دیگری در همان سال اول حضورش در تیمی مثل استقلال انتظار جام و قهرمانی داشت. باید به مجیدی فرصت کافی داد تا بتواند تفکراتش را در استقلال جا بیندازد و تیم خودش را به نمایش بگذارد.

چرا زنوزی وکیل تیم های دیگر شده، منصوریان درباره مجیدی درست گفت

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وی اضافه کرد: با همه احترامی که برای فرهاد مجیدی قائل هستم باید بگویم این تیم، تیمِ استراماچونی است و اگر موفقیتی هم کسب نماید باید آن را به پای او نوشت. استراماچونی بود که توانست با یکی دو تغییر پست و یک تغییر سیستم از استقلال تیمی بسیار قوی، تهاجمی و قابل احترام بسازد که طرفداران از نمایش های آن لذت می برند.

بازیکن پیشین آبی پوشان بیان داشت: فرهاد مجیدی از سرمایه های استقلال است و نباید با ایجاد توقع باعث شویم تا در این تیم سرمایه سوزی شود. متاسفانه در این زمینه یک تجربه هم داشتیم و دیدیم چطور علیرضا منصوریان که از سرمایه های ما در حوزه مربیگری بود با ندانم کاری، سوء مدیریت در باشگاه و ناآگاهی طرفداران سوخت و از تیم دور شد. در حالی که اگر باشگاه استقلال آن موقع دچار سوء مدیریت نبود منصوریان می توانست تبدیل به یک مربی فوق العاده با نتایجی قابل تحسین در این تیم شود.

اشجاری در مورد شمار نسبتا بالای مصدومان گفت: این همه بازیکن آسیب دیده خاص استقلال نیست و دیگر تیم ها هم با این بحران روبرو هستند. پرسپولیس هم یک بازیکن مصدوم از ناحیه رباط صلیبی داد تا همین استقلال و پرسپولیس روی هم 3 رباط داده باشند. به اعتقاد من این موضوع باز می شود به کمبود زمانی که سازمان لیگ برای شروع مسابقات در نظر گرفت. باتوجه به تعطیلی طولانی مدت به دلیل شیوع کرونا، باید مدت زمان بیشتری برای آماده سازی تیم ها در نظر گرفته می شد تا آسیب دیدگی ها کمتر می شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد از سرگیری دوباره فوتبال در کشور گفت: به شخصه موافق شروع دوباره فوتبال بوده و هستم. خیلی از مشاغل خطرناک تر از فوتبال شروع به کار نموده اند و خطر فوتبال از خیلی از این مشاغل کمتر است. نباید روی فوتبال این همه حساسیت ایجاد کرد تا بازیکنان از نظر ذهنی دچار تشویش شوند. در این میان بعضی ها هم بهانه گیری می نمایند و دنبال به هم زدن فصل هستند.

وی با اشاره به مصاحبه های اخیر مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی گفت: روی صحبتم مستقیم با آقای زنوزی است. ایشان حالا که می بیند تراکتور شانسی برای قهرمانی ندارد دنبال بر هم زدن فصل است تا در هزینه های این فصلش هم صرفه جویی صورت گیرد. برای من سئوال است که چرا آقای زنوزی امروز وکیل همه تیم ها شده و به جز دو تیمی که مالکیت آن را بر عهده دارد از سوی چند تیم دیگر هم مصاحبه می نماید؟ من این نوع رفتار را بهانه گیری می دانم.

اشجاری در مورد بازی استقلال و فولاد بیان داشت: هر دو تیم ساختار خوبی دارند و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برند. فولاد خودش را مدعی کسب سهمیه می داند و بر این نکته واقف است که کلید رسیدن به سهمیه آسیایی برای فصل بعد در همین بازی با استقلال است. نکونام که خودش از پیشکسوتان استقلال و از مربیان جوان خیلی خوب است از حریف امروزش شناخت خوبی دارد و این شناخت کار را برای استقلال سخت تر می نماید.

وی در ادامه بیان داشت: البته هر دو باشگاه هم از مدیریت خوبی بهره می برند که این هم یک پوئن مثبت برای کادر فنی است. من در ذوب آهن سابقه کار کردن با سعید آذری را دارم و او را یکی از مدیران توانمند فوتبال می دانم و بسیاری از موفقیت های این فصل فولاد را هم به پای توانمندی های این مدیر کاربلد می نویسم.

مدافع پیشین آبی پوشان در انتها گفت: امیدوارم این بازی که سرشروع دوباره مسابقات فوتبال است یک ملاقات زیبا و جذاب باشد و هر دو تیم بتوانند فوتبالی تماشاگر پسند را به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 889

به "چرا زنوزی وکیل تیم های دیگر شده، منصوریان درباره مجیدی درست گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا زنوزی وکیل تیم های دیگر شده، منصوریان درباره مجیدی درست گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید