پیش ثبت نام خودرو تا چه زمانی ادامه دارد

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران:وزارت صنعت در اطلاعیه ای بیان کرد: مهلت انجام پیش ثبت نام در سامانه های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان تا چهارشنبه هفته آینده(14 خرداد99) ادامه دارد و امروز روز آخر پیش ثبت نام نیست.

پیش ثبت نام خودرو تا چه زمانی ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران ، وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره پنج خود بار دیگر تاکید نمود: به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیز متقاضی حضور در طرح ویژه فروش خودرو ویژه ایام عید سعید فطر می رساند، مهلت پیش ثبت نام در سامانه های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان تا روز چهارشنبه هفته آینده- 14 خردادماه 99- مشخص شده و متقاضیان می توانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به درگاه های اینترنتی معرفی شده از سوی خودروسازان، عملیات پیش ثبت نام خودروهای مورد نظر خود را انجام دهند.

در این اطلاعیه، بار دیگر اعلام شده که تقدم و تاخر در ثبت نام برای خرید خودروها، هیچگونه تأثیری در فرایند قرعه کشی و فرآیند طراحی شده فروش ندارد و تمامی متقاضیان تا چهارشنبه 14 خردادماه می توانند درخواست خرید خودروی مورد نظر خود را در سامانه به ثبت برسانند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت بار دیگر تاکید نموده است: در این مرحله از ثبت نام خودروها، متقاضیان احتیاج به مراجعه مستقیم به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) نداشته و صرفاً باید به سامانه های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان مراجعه کنند.

فرآیند فروش 25 هزار دستگاه خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر، از فردا چهارشنبه 7 خرداد 99 شروع شده و متقاضیان همچنان مهلت دارند تا تاریخ چهارشنبه 14 خرداد 99 عملیات پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی را در این بازه زمانی انجام دهند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 811

به "پیش ثبت نام خودرو تا چه زمانی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش ثبت نام خودرو تا چه زمانی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید