پیرلو: فزونی مقابل پارما نتیجه مهمی برای افزایش اعتمادبه نفس مان بود، سوپرلیگ اروپا ایده خوبی بود

به گزارش فروش برتر، سرمربی تیم ملی فوتبال یوونتوس ضمن ابراز رضایت از پیروزی شاگردانش مقابل پارما، از ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا دفاع کرد.

پیرلو: فزونی مقابل پارما نتیجه مهمی برای افزایش اعتمادبه نفس مان بود، سوپرلیگ اروپا ایده خوبی بود

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو در پی فزونی خانگی 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل پارما در چارچوب هفته سی ودوم سری A ایتالیا، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما با دریافت گل اول بازی کار را برای خودمان سخت کردیم. در ادامه روی چند ضربه آغاز مجدد ریسک کردیم و جای تأسف داشت، چون ما این فصل روی توپ های مرده بهتر دفاع نموده ایم.

وی در ادامه اضافه نمود: با این حال در ادامه بهتر عمل کردیم و اوضاع را به سود خود تغییر دادیم. این، برد مهمی برای افزایش اعتمادبه نفس مان بود. ما عالی بازی کردیم و احتیاج به کسب این سه امتیاز داشتیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم به خصوص در جاگیری برای دریافت توپ.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعلاوه درباره بحث سوپرلیگ اروپا و شایسته سالاری برای حضور در مسابقات مختلف، گفت: پیش از بازی با پارما در این باره صحبت کردم. رئیس و مدیر باشگاه هم در این مورد اظهارنظر کردند. همه ما چیزهای یکسانی می دانیم. چیزی باید در سطح اروپا تغییر کند، زیرا ایده هایی (سوپرلیگ) که ارائه شدند ایده های خوبی بودند، اما ما بعلاوه آماده شنیدن سایر پیشنهادها هستیم و به قوانین احترام می گذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1483

به "پیرلو: فزونی مقابل پارما نتیجه مهمی برای افزایش اعتمادبه نفس مان بود، سوپرلیگ اروپا ایده خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: فزونی مقابل پارما نتیجه مهمی برای افزایش اعتمادبه نفس مان بود، سوپرلیگ اروپا ایده خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید