پلمپ یک واحد اقامتی متخلف در قزوین

به گزارش فروش برتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: در راستای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان یک واحد اقامتی متخلف در قزوین پلمپ شد.

پلمپ یک واحد اقامتی متخلف در قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: با وجود ابلاغ ممنوعیت پذیرش مسافر جدید تا اطلاع ثانوی به واحدهای اقامتی براساس مصوبات کارگروه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، متاسفانه طی شبانه روز گذشته شاهد پذیرش مسافر توسط یک واحد اقامتی در قزوین بودیم که با اقدام بموقع ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر واحد مذکور پلمپ شد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

خزائلی اظهار کرد: با توجه به حساسیت شرایط کنونی عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی در تاسیسات گردشگری قابل اغماض نبوده و مشاهده هرگونه تخلف و سرپیچی از قوانین برابر با پلمپ و تعلیق پروانه بهره برداری واحد متخلف خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: نظارت و پایش مستمر بر نحوه رعایت دستورالعمل های ابلاغی و نکات بهداشتی و ایمنی در تاسیسات گردشگری سطح استان توسط ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت مستمر در حال اجرا است و با واحدهای متخلف قطعا برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 635

به "پلمپ یک واحد اقامتی متخلف در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ یک واحد اقامتی متخلف در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید