وزنه برداری ایران با تیم دوم در مسابقات آسیایی تایلند حضور پیدا می نماید

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، وزنه برداران ایران پس از انتها اردوی آماده سازی در چالوس، از روز شنبه در پنج سالن آزادی تمرینات خود را شروع کردند. تیم ملی برای حضور در رقابتهای آسیایی تایلند و جهانی آمریکا آماده می گردد.

وزنه برداری ایران با تیم دوم در مسابقات آسیایی تایلند حضور پیدا می نماید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

محسن بیرانوند در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد شرایط ملی پوشان حاضر در اردو، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اردوی خوبی را در چالوس برگزار کردیم و اکنون ملی پوشان در شرایط خوبی به سر می برند. ما با 14 وزنه بردار در اردو هستیم و تا 10 شهریورماه این تمرینات ادامه دارد و سپس یک گروه از وزنه برداران راهی رقابتهای آسیایی تایلند خواهند شد.

وی در ادامه اضافه نمود: هدف فدراسیون وزنه برداری، بلندمدت است و ما برای پشتوانه سازی با نفرات جوان خود در رقابتهای تایلند شرکت می کنیم. قطعا اگر به دنبال قهرمانی بودیم با بهداد سلیمی، کیانوش رستمی، نواب نصیر شلال و سعید محمدپور در این رقابتها شرکت می کردیم.

مربی تیم ملی وزنه برداری ایران همچنین گفت: جمعی از این وزنه برداران برای نخستین بار است که در رقابتهایی در این سطح محک می خورند و چنانچه عملکرد قابل قبولی داشته باشند، به رقابتهای جهانی آمریکا هم اعزام خواهند شد.

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا از 3 تا 12 سپتامبر (12 تا 21 شهریورماه) در پوکت تایلند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 362

به "وزنه برداری ایران با تیم دوم در مسابقات آسیایی تایلند حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری ایران با تیم دوم در مسابقات آسیایی تایلند حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید