استادیوم یکاترینبورگ آرنا : میزبان مسابقات جام جهانی روسیه 2018

به گزارش فروش برتر، استادیوم یکاترینبورگ آرنا واقع در شهر یکاترینبورگ میزبان چهار بازی اول گروه های A، C، H و F در جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.

استادیوم یکاترینبورگ آرنا : میزبان مسابقات جام جهانی روسیه 2018

بعضی از رقابت های جام جهانی 2018، در شهر یکاترینبورگ برگزار می گردد و کسانی که در تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت می نمایند، از این شهر بازدید خواهند کرد. ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا یکی از ورزشگاه هایی است که بازی های جام جهانی در آن برگزار می گردد.

ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا در شهر یکاترینبورگ تنها ورزشگاهی است که در قسمت آسیایی روسیه واقع شده است و در جام جهانی 2018 استفاده می گردد. این ورزشگاه پس از صرف هزینه های زیاد برای بازسازی توانست به عنوان میزبان بازی های جام جهانی معرفی گردد.

اطلاعات کلیدی

  • باشگاه: اف سی اورال (FC Ural)
  • زمان بازگشایی: سال 1957
  • ظرفیت: 45,000 جایگاه

تاریخچه و توضیحات ورزشگاه

ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا که امروزه هم با نام ورزشگاه مرکزی شناخته می گردد، بین سال های 1953 تا 1957 میلادی ساخته شده است. این ورزشگاه در ابتدا به عنوان یک ورزشگاه چند منظوره مورد بهره بردای نهاده شد و ورزش هایی نظیر دو میدانی و اسکی روی یخ نیز در آن انجام می شدند.

این ورزشگاه با ظرفیت 27,000 نفر به مدت چند دهه مورد استفاده نهاده شد؛ اواسط سال 2000 میلادی، برنامه گسترده ای برای بازسازی و تعمیرات این ورزشگاه مطرح شد. کارهای مربوط به بازسازی این ورزشگاه در سال 2007 آغاز شد و در سال 2011، پس از چندین ماه تأخیر، به سرانجام رسید. به این ترتیب ورزشگاه چند منظوره یکاترینبورگ با ظرفیت و امکانات قبلی دوباره آغاز به فعالیت کرد.

هم زمان با بازگشایی ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا، روسیه برای میزبانی مسابقات جام جهانی 2018 انتخاب شد؛ کمی بعد در سال 2012 شهر یکاترینبورگ به عنوان یکی از شهرهای میزبان مسابقات انتخاب و تأیید شد.

متأسفانه ورزشگاه مرکزی تازه بازسازی شده، با استانداردهای فیفا مطابقت نداشت و بنابراین برنامه بازسازی دوباره این ورزشگاه در دستور کار نهاده شد. بر اساس این برنامه، نمای خارجی ورزشگاه باید بدون تغییر باقی می ماند، اما فضای داخلی ورزشگاه باید به طور کامل بازسازی می شد و ظرفیت آن نیز به 45,000 جایگاه افزایش می یافت.

انجام این پروژه مدت زمان زیادی طول کشید و حتی شک و تردیدهایی درباره شرایط این شهر برای میزبانی جام جهانی ایجاد شد؛ اما در نهایت در بهار سال 2015 میلادی این ورزشگاه تکمیل شد.

ورزشگاه تازه بازسازی شده و تازه یکاترینبورگ در تاریخ اول آوریل سال 2018 هم زمان با یک بازی از لیگ بین اف سی اورال و روبن کازان، با ظرفیت محدود 20,000 نفر، دوباره بازگشایی شد.

ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا در طول جام جهانی 2018 میزبان چهار بازی اول گروهی خواهد بود. پس از جام جهانی نیز با حذف جایگاه های موقت تعبیه شده در پشت دروازه ها، ظرفیت آن به 35,000 نفر کاهش خواهد یافت.

راه های دسترسی به ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا

ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا در شهر یکاترینبورگ مرکزی و در شرق مرکز شهر واقع شده است و پیاده روی از میدان اصلی تا ورزشگاه حدود 20 دقیقه طول خواهد کشید.

ایستگاه اصلی قطار یکاترینبورگ در شمال مرکز شهر واقع شده است و کمی از ورزشگاه دور است. فاصله این راستا حدود 4 کیلومتر یا 45 دقیقه پیاده روی است.

ترامواهای 3، 5، 7، 21، 23، 27 و 32 همگی به میدان Kommunarov متصل می شوند که به ورزشگاه نزدیک است و پیاده روی کوتاهی دارد.

آدرس ورزشگاه: ul. Repina, Yekaterinburg, 620028

خوردن، نوشیدن و خواب در نزدیکی ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا

ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا در محله ای شلوغ واقع شده است. این محله ترکیبی از بافت مسکونی و اداری است. چند کافه و رستوران محلی در اطراف ورزشگاه و در مرکز شهر وجود دارند، اما انتخاب های محدودی هستند. شما می توانید پس از 5 دقیقه پیاده روی، به فروشگاه های مواد غذایی در خیابان Malysheva برسید و مواد لازم برای تهیه یک غذای سریع را فراهم کنید.

پیاده روی در مرکز شهر 30 دقیقه بیشتر طول نمی کشد و با عبور از شرق خیابان مالیشوا، انتخاب های زیادی برای کافه یا رستوران خواهید داشت. بیشتر رستوران های مدرن در بخش شرقی و در اطراف خیابان های مالیشوا و لنین قرار دارند.

هتل ها و آپارتمان های اجاره ای بسیاری در اطراف ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا هستند. فاصله بیشتر این هتل ها تا ورزشگاه تنها چند دقیقه پیاده روی است. این هتل ها شامل هتل گورو، هتل وش و هتل مقرون به صرفه قیمت هاستل چمپیون می گردد.

با این حال، اگر قصد دارید در نزدیکی مرکز شهر یکاترینبورگ مستقر شوید، شاید هتل های امرالد، دابل تری یکاترینبورگ و الیمپ را ترجیح دهید. همه این هتل ها تا ورزشگاه حدود 15 دقیقه پیاده روی دارند و به مرکز شهر نیز نزدیک هستند.

منبع: کجارو / stadiumguide.com
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1759

به "استادیوم یکاترینبورگ آرنا : میزبان مسابقات جام جهانی روسیه 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم یکاترینبورگ آرنا : میزبان مسابقات جام جهانی روسیه 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید