وان جکوزی مدرن و جدید مناسب دکوراسیون حمام های کوچک و عظیم

به گزارش فروش برتر، وان جکوزی تنها جنبه زیبایی و لوکسی به دکوراسیون حمام شما نخواهد داد بلکه به مقدار زیادی در مصرف آب هم صرفه جویی خواهید کرد. در خرید جکوزی به موضوعی که باید توجه کنید فضایی است که در حمام در اختیار دارید. البته در حال حاضر حمام ها حداقل فضایی برابر با 150 در 70 سانتی متر را دارا می باشند که حتی با چنین فضای کوچکی هم می توان براحتی داخل آنها یک وان قرار داد. وان جکوزی بروی آرمش و سلامتی فرد هم تاثیر گذار است چرا که حرکت جریان آب بروی بدن احساس آرامش در فرد ایجاد می نماید و خستگی را از تن او بیرون می برد. همانطور که در بالا اشاره شد برخلاف تصور عمومی استفاده از وان های جکوزی به هیچ عنوان باعث افزایش مصرف آب نمی گردد. در هنگام دوش دریافت معمولی ممکن است شیر آب به طور متوسط به مدت 15 دقیقه مداوم باز باشد اما جهت پر نمودن وان جکوزی فقط به چند دقیقه برای پر کردن آب در وان احتیاج دارید و سپس بعداز بستن شیر می توانید برای هر مدتی که دوست دارید از غوطه ور شدن در آب و ماساژ با آن لذت کامل را ببرید.

وان جکوزی مدرن و جدید مناسب دکوراسیون حمام های کوچک و عظیم

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در هنگام خرید جکوزی حتما باید اولویت را به کیفیت مواد سازنده وان بدهید. در حال حاضر بیش از 90 درصد محصولات وان های جکوزی در بازار چینی هستند که از کیفیت و خدمات پس از فروش بسیار پایینی برخوردار هستند. در چنین شرایطی وان هایی که در داخل کشور فراوری می شوند کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش بسیار قوی تری نسبت به محصولات وارداتی چینی دارند. قیمت وان های جکوزی فراوری داخل کشور معمولا از یک میلیون و دویست هزار تومان به بالا هستند و نمونه های خارجی از قیمت حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان آغاز می شوند و تا بیش از سه میلیون تومان هم قیمت می خورند. در شکل های زیر مدل های خارجی و ایرانی زیبا و با کیفیت وان جکوزی را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1013

به "وان جکوزی مدرن و جدید مناسب دکوراسیون حمام های کوچک و عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان جکوزی مدرن و جدید مناسب دکوراسیون حمام های کوچک و عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید