همکاری بخش های مختلف آموزش وپرورش برای اجرای برنامه در هنرستان ها

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا) - مدیرکل فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش خواستار همکاری بخش های مختلف آموزش وپرورش برای اجرای برنامه هایی مانند جشنواره عکس رشد در هنرستان ها شد.

همکاری بخش های مختلف آموزش وپرورش برای اجرای برنامه در هنرستان ها

سیدمصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد که صبح امروز 22 فروردین 99 در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار گردید با اشاره به اهمیت حضور جدی و اثربخش جوانان در فعالیت های فرهنگی طبق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: کوشش ما بر این است که همکاری خوبی با سایر بخش های آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های مختلف در هنرستان ها داشته باشیم.

وی درباره فعالیت های هنری دانش آموزان رشته های فنی حرفه ای و کار دانش گفت: سال جاری دانش آموزان هنرستانی در پاسخ به حتک حرمت از پیامبر اسلام به تعداد سال های تولد پیامبر اثر فراوری کردند و این آثار در یک نمایشگاه در معرض تماشا گذاشته شد.

آذرکیش اضافه کرد: امیدواریم این جشنواره شروعی برای همکاری های مشترک بین بخش های مختلف آموزش و پرورش باشد تا در نهایت به کیفیت بخشی به این برنامه ها دست یابیم.

لازم به ذکر است در بخش فنی وحرفه ای 1247 عکس به دبیرخانه ارسال که انتخاب عکس ها در مرحله نخست توسط هیاتی 5 نفره انجام شد. با تأیید 2340 عکس، داوری عکس های این گروه سنی را 3 هنرآموز هنرستان شروع کردند. پس از 3 مرحله داوری فشرده، تعداد 70 عکس در بخش آزاد، 22 عکس در بخش دانش آموزی و 23 در بخش عظیم سال فنی و حرفه ای به نمایشگاه جشنواره عکس رشد راه یافتند.

در ادامه این آیین برگزیدگان جشنواره عکس رشد در استان های معرفی و تقدیر شدند، این مراسم به صورت حضوری در تهران با شرکت ویدئوکنفرانسی استان ها برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1359

به "همکاری بخش های مختلف آموزش وپرورش برای اجرای برنامه در هنرستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری بخش های مختلف آموزش وپرورش برای اجرای برنامه در هنرستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید