هشتگ همبستگی با کارگران انبارهای کتاب آمازون

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشرز ویکلی، کارگران و کارمندان بسیاری از انتشاراتی ها و شرکت های مطبوعاتی در آمریکا روز جمعه 26 ژانویه را روز همبستگی با حقوق کارگران بخش کتاب فروشگاه آمازون اعلام کردند. کارمندان فروشگاه های کتاب در سراسر آمریکا اعلام کردند که این روز در سال های آینده نیز گرامی داشته و از آن به عنوان رسیدگی به حقوق کارگران بخش توزیع کتاب یاد شود.

هشتگ همبستگی با کارگران انبارهای کتاب آمازون

در بیانیه صادر شده از سوی کارگران و کارمندان فروشگاه ها و انتشارات مختلف اعلام شد که از سال ها پیش باید چنین روزی برای حمایت از حقوق کارگران بخش کتاب آمازون اعلام می شد ولی تا کنون توجهی به آن نشده بود. در بیانیه آمده است که کارگران انبارهای کتاب آمازون بیشترین سختی کار را متحمل می شوند ؛ ولی کمتر توجهی به حقوق آنها شده است.

گروه مذکور از تمام بخش های مربوط به صنعت چاپ و توزیع کتاب در آمریکا خواست که برای حمایت از حقوق کارگران بخش کتاب در آمازون و سایر شرکت های مرتبط با توزیع کتاب اقدام کنند. به مناسبت این روز هشتگی در فضای مجازی راه اندازی شده است که حقوق کارگران کتاب را به انتشارات و مسئولان آمازون یادآوری می کند.

در پیام صادرشده توسط کمپین راه اندازی شده آمده است: کارگران انبارهای کتاب در اصل ستون فقرات صنعت کتاب هستند که کمترین توجه به آنها می شود ولی در عین حال بیشترین کار را تحمل می کنند که این سختی در دوران شیوع کرونا بیشتر هم شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1331

به "هشتگ همبستگی با کارگران انبارهای کتاب آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتگ همبستگی با کارگران انبارهای کتاب آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید