نمایشگاه بهاره، مجازی برگزار می شود

به گزارش فروش برتر، هر ساله با فرارسیدن اسفندماه و نزدیکی به ایام نوروز، نمایشگاه هایی تحت عنوان نمایشگاه بهاره در تمام استان های کشور با هدف ایجاد فضایی برای عرضه محصولات توسط کسب و کارهای کوچک و خرید مایحتاج نوروزی با قیمت های مناسب از سوی شهروندان برپا می شد. امسال اما با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت هموطنان تمام استان ها از برگزاری این بازارهای نوروزی منع شدند.

نمایشگاه بهاره، مجازی برگزار می شود

بعد از تصمیم بر اجرایی نشدن نمایشگاه های بهاره به شکل هر سال، حالا قرار است از 21 اسفند تا پایان سال نمایشگاه های مجازی با عنوان طرح ملی جشنواره نمایشگاه بهاره مجازی در سراسر کشور جایگزین آنها شود. این نمایشگاه به طور حتم با همان هدف اصلی یعنی حمایت از کسب و کارها و امکان خرید مناسب برای شهروندان برگزار شده است و خرید از آن می تواند علاوه بر حفظ سلامت افراد و تامین مایحتاج به بهترین شکل ممکن، کمی از مسائل اقتصادی بازاریان بکاهد.

حمایت از کسب و کارهای کوچک

حدود یک ماه است که ویروس کرونا به کشور آمده و با خود نگرانی، بیماری و البته کسادی بازار را آورده است. هرچه خبرهای مربوط به شیوع کرونا وسیع تر می شوند، بازارها خلوت و خلوت تر. این بازار کساد، ضربه اقتصادی شدیدی به کسب و کارها وارد کرده است. بسیاری از آنها از مدت ها قبل در انتظار بازار شب عید بودند، اما چیزی که امروز از این بازار همیشه پر رونق نصیب شان شده است، اجناسی است که به امید امروز خریده اند و حالا روی دستشان مانده است. اجناسی که اگر فروش نرود، صاحبان آن حتما برای بازپرداخت وجوه آن به مسئله ای بزرگ بر می خورند. و حتی احتمال ورشکستگی تعداد زیادی از واحدهای صنفی سنتی در یکی دو ماه آینده وجود دارد.

خرید با رعایت اصول بهداشتی

قرار نبود بازارها سوت و کور باشند، طبق رسم هرساله، باید مردم امسال هم به بازارها می رفتند و خرید می کردند. از رخت و لباس نو گرفته تا خورد و خوراک مهمانی های نوروزی اما کرونا آمد و مردم از خرید شب عید بازماندند.

در شرایطی که امکان خرید از نمایشگاه های بهاره حضوری مانند هر سال نبود، حالا فرصتی فراهم شده تا بتوانیم تمام نیازهای خود را از نمایشگاه هایی که به شکل مجازی برپا شده اند تامین کنیم.

در این سبک از خرید نوروزی، خبری از بیرون رفتن و در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دریافت نیست. در این نمایشگاه مانند نمایشگاه های بهاره هر ساله، فروشگاه های مختلف مانند پوشاک، خشکبار و آجیل، صنایع دستی، سوغات و لوازم خانگی محصولات خود را برای فروش به عرضه گذاشته اند.

چطور به نمایشگاه بهاره برویم؟

در این طرح، همان نمایشگاه های بهاره که قرار بود به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور برپا شود، در فضای مجازی برگزار شده است و شما خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهید.

برای خرید از نمایشگاه بهاره 99، کافی است به سایت http://bahar99.ir مراجعه کنید. ابتدا می توانید برای آشنایی با این طرح، جوایز و قرعه کشی و البته دریافت اخبار و اطلاعیه های مربوط به آن، گزینه های مورد نظر را انتخاب کنید.

در غیر این صورت می توانید با کلیک بر روی گزینه لیست فروشگاه ها، مایحتاج خود را در آن جست وجو و بعد از مقایسه کالا در فروشگاه های مختلف، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و با پرداخت آنلاین، آن را به شکل بسته پستی، جلوی در خانه تحویل بگیرید.

شما با مراجعه به نمایشگاه مجازی هم خرید خود را انجام داده اید و هم رونقی به بازار کسب و کارها بخشیده اید.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1133

به "نمایشگاه بهاره، مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بهاره، مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید