نایب رئیس ایکس باکس مایکروسافت را ترک می نماید

به گزارش فروش برتر، مایک ایبارا (Mike Ybarra) - نایب رئیس ایکس باکس - پس از 20 سال این شرکت را ترک می نماید.

نایب رئیس ایکس باکس مایکروسافت را ترک می نماید

شخص ایبارا طی توییتی این خبر را علنی ساخت و از قصد خود برای شروع ماجرایی دیگر اطلاع داد. گرچه او چیزی از برنامه های آینده اش برملا نکرد، اعلام داشت که در آینده ای نزدیک جزییات لازم را در این باب مطرح خواهد کرد:

پس از 20 سال حضور در مایکروسافت، زمان ماجراجویی بعدی من فرارسیده است. دوران بسیار خوبی را در ایکس باکس گذراندم و آینده روشن است. از همه اعضای تیم ایکس باکس سپاسگزارم، به آنچه با هم بدست آوردیم افتخار می کنم، و بهترین ها را برای شما آرزو دارم. به زودی اخبار بیشتری از من می شنوید (من بسیار هیجان زده ام).

فیل اسپنسر (Phil Spencer) - رئیس ایکس باکس - در پاسخ به این توییت چنین نوشت:

از کمکهای بیشمارت به مایکروسافت و ایکس باکس بسیار تشکر می کنم. تو از روز اول بزرگترین یار هواداران ما بودی، و همیشه کوشش کردی تا گیمرها را در مرکز هر آنچه که انجام می دادیم قرار دهی. همه ما در تیم ایکس باکس بهترینها را برایت آرزو می کنیم.

ایبارا پیش از پیوستن به مایکروسافت در ژوئن 2000، به عنوان مهندس نرم افزار دوران کاری کوتاهی در شرکت HP داشت. پس از پیوستن به مایکروسافت در مدت نسبتا کوتاهی سلسله مراتب اجرایی را طی کرد تا نهایتا بین ژوئن 2011 تا ژوئیه 2014 مدیریت استودیوهای همکار ایکس باکس را بر عهده گیرد. او به زودی به بخش مدیریتی شرکت وارد شد، و پیش از اینکه در ژانویه 2017 نایب رئیس ایکس باکس گردد، مقام نایب رئیسی مدیریت برنامه های ایکس باکس را بر عهده داشت.

در چند وقت اخبر، رقبای مایکروسافت هم تغییرات قابل توجهی را در درجات بالای اجرایی و مدیریتی خود تجربه نموده اند. ابتدای ماه جاری بود که شان لیدن (Shawn Layden) تایید کرد که این شرکت را ترک می نماید. آتسوشی موریتا (Atsushi Morita) - رئیس شعبه ژاپن و آسیای سرگرمی های تعاملی سونی - هم به دنبال او، خاتمه خدمت خود را بیان کرد. تا امروز هر دوی این جایگاهها خالی مانده است، گرچه بنا بر گزارشات به نظر می رسد که کازوهیکو تاکدا (Kazuhiko Takeda) به عنوان مدیر جدید شعبه ژاپن سونی منسوب خواهد شد. رجی فیزآمه (Reggie Fils-Aime) - رئیس نینتندوی آمریکا - هم پیش از مراسم E3 سال جاری بازنشستگی خود را بیان کرد، گرچه نینتندو سریعا داگ بوزر (Doug Bowser) را جانشین او کرد. به هر صورت، هنوز مشخص نیست که چه کسی به جای ایبارا خواهد نشست.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 262

به "نایب رئیس ایکس باکس مایکروسافت را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس ایکس باکس مایکروسافت را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید