مسائل منطقه پهنوک بهمئی رفع می گردد

به گزارش فروش برتر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل جاده، آب آشامیدنی و پزشک در منطقه پهنوکِ شهرستان بهمئی رفع می گردد.

مسائل منطقه پهنوک بهمئی رفع می گردد

سید علی احمد زاده در ادامه بازدید های خود از منطقه ها مختلف استان، امروز از منطقه پهنوک در بهمئی بازدید کرد.

او با بیان اینکه جاده مهمترین خواسته مردم منطقه پهنوک است گفت: عملیات ساخت جاده این منطقه در حال اجراست و در صورتی که این طرح با مشکل اعتباری روبرو گردد، مجدداً اعتبار به آن اختصاص می دهیم.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد قصد داریم پهنوک را در چند شاخصه از جمله راه از محرومیت خارج کنیم و کوشش می کنیم تا زمستان سال جاری جاده اصلی این منطقه آسفالت گردد.

او در ادامه به نبود آب آشامیدنی پایدار در پهنوک اشاره نمود و با بیان اینکه باید از سد کوثر به این منطقه آبرسانی گردد، می گوید: برای این منطقه شبکه آب پایدار طراحی و برای تامین اعتبار آن با تهران رایزنی می کنیم.

احمد زاده گفت: نه تنها در پهنوک بلکه در 20 کیلومتری شهر یاسوج مردم منطقه ها پراشکفت و دشت روم با مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند و تنها نقطه ای از استان که آب پایدار دارد، شهرستان گچساران است.

استاندار می گوید: برای شبکه آب لیکک 50 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد و به 150 میلیارد تومان دیگر احتیاج است.

به گفته احمدزاده، از متمم سفر رئیس جمهور 3 هزار میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد که برای جاده، گاز، آب و رفع محرومیت در استان هزینه گردد و سال جاری و سال آینده شاهد تغییرات زیادی در سطح استان خواهیم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکل نبود پزشک در منطقه پهنوک اشاره و می گوید: متاسفانه هیچ پزشکی حاضر نیست به این منطقه و چند نقطه دورافتاده استان بیاید که قرار شد امتیازهای بیشتری برای پزشک مستقر در این منطقه در نظیر بگیریم تا مشکل پزشک را در این منطقه رفع کنیم.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1889

به "مسائل منطقه پهنوک بهمئی رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل منطقه پهنوک بهمئی رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید