مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟

به گزارش فروش برتر، با فایل صوتی جدیدی از مارک زاکربرگ که به دست خبرگزاری رویترز رسیده است، به نظر می رسد مبارزه وی با ایلان ماسک به وقوع نمی پیوندد.

مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، خبر غم انگیز برای هواداران میلیاردر هایی که مشتاق مشاهده مبارزه آن ها در قفس بودند، این است که بر اساس فایل صوتی اختصاصی شنیده شده به وسیله رویترز به نظر می رسد این مبارزه برگزار نمی گردد.

در یک فایل صوتی که به طور اختصاصی در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، زاکربرگ به طرز شگفت انگیزی به کارکنان متا می گوید که مطمئن نیست که این اتفاق رخ دهد.

بحث ها پیرامون برگزاری این مسابقه در طول یک بحث و جدل گسترده در خصوص راه اندازی برنامه Threads به قصد رقابت شرکت متا با توییتر شروع شد. این برنامه طی روز های شروعین معرفی با استقبال میلیونی روبرو شد، هر چند اکنون کمی فروکش نموده است.

البته زاکربرگ در واقع نگفته که این مسابقه برگزار نمی گردد، بلکه از گفته های وی این گونه برداشت می گردد که چنین چیزی بعید است. پس هنوز می توان نیمه پر لیوان را دید.

ایلان ماسک که نشان داده اخیرا حرف X را بیش از هر چیز دیگری دوست دارد، با توجه به فعالیت های ورزشی اخیر زاکربرگ در رشته جوجیتسو، ممکن است بی خیال این مبارزه گردد.

قرار بود این مبارزه در قفس یک ماجرای پر زرق و برق در لاس وگاس آمریکا باشد و این دو میلیاردر در یک ماه گذشته حول محور تاریخ و محل برگزاری آن حرف هایی زدند.

زاکربرگ از همان ابتدا در خصوص این مبارزه بسیار جدی به نظر می رسید و ماسک در نهایت نرم شد و در توییتی گفت که اگر مدیر عامل متا پایدار است، او نیز برای مبارزه در قفس آماده است. ماسک بعلاوه گفت که یک حرکت ویژه به نام والروس (walrus) دارد که طی آن روی حریف می خوابد و هیچ کاری انجام نمی دهد.

به گفته الکس ولکانوفسکی، مربی و اسطوره سازمان برگزاری مسابقات رزمی MMA، زاکربرگ برای روبروه با این چالش آماده به نظر می رسد و اگرچه او به طور کلی همه چیز را به عنوان یک شوخی شروع کرد، اما ایلان ماسک با پذیرش این پیشنهاد و هدایت و آموزش جرج سنت پیر قهرمان مسابقات سازمان UFC برای این مبارزه آماده می گردد.

لازم به ذکر است که دانا وایت رئیس سازمان UFC نیز به خبرنگاران گفته است که این سازمان آماده یاری به برگزاری این رویداد است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2049

به "مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید