لوکاکو: برای ادامه راستا باید ذهن خود را قوی تر کنیم

به گزارش فروش برتر، اینتر در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر دو مقابل مونشن گلادباخ متوقف شد.

لوکاکو: برای ادامه راستا باید ذهن خود را قوی تر کنیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، روملو لوکاکو در این بازی هر دو گل اینتر را به ثمر رساند، گل هایی که البته بی جواب نماندند. لوکاکو معتقد است که نراتزوری ها باید کمی بهتر عمل نمایند.

شرایط گروه B رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پیچیده شده است، رئال مادرید با شکست کار خود را شروع کرد و اینتر هم در خانه خود مقابل گلادباخ متوقف شد. نتایج ملاقات های آینده این گروه بسیار مهم خواهد بود. روملو لوکامو پس از تساوی اینتر مقابل بروسیا مونشن گلادباخ گفت: این از نظر من نتیجه خوبی نیست ، زیرا ما می توانیم بهتر عمل کنیم. ما باید به کار خود ادامه دهیم و از نظر ذهنی نیز قوی تر باشیم ، زیرا لحظه ای آسان برای ما نیست و ما باید به کیفیت خود اعتقاد داشته باشیم. حالا ما باید بیش از همه از نظر ذهنی قویتر باشیم و در دفاع بهتر عمل کنیم ، زیرا به دلیل اشتباهات خود دو گل دریافت کردیم. ما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و فرصت های ابتدایی را نیز از دست دادیم ، بنابراین اگر این موارد را در نظر نگیریم ، مجبور به پرداخت هزینه اشتباهات خود در این سطح هستیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1042

به "لوکاکو: برای ادامه راستا باید ذهن خود را قوی تر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: برای ادامه راستا باید ذهن خود را قوی تر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید