فعالیت تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی

به گزارش فروش برتر، معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران عظیم از بازگشایی و فعالیت مجدد تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی از امروز اطلاع داد.

فعالیت تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران عظیم از بازگشایی و فعالیت مجدد تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی از امروز اطلاع داد.

سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مکاتبات و پیگیری های مستمر و کوشش همه دستگاه ها به خصوص ناجا مبنی بر بازگشایی وفعالیت مجدد تالار ها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا روز پنج شنبه ششم خردادماه موافقت خود را در مورد صدور مجوز فعالیت مجدد تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل ها اعلام داشت.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالار ها با در نظر دریافت فاصله 3 متر برای هر جایگاه و تامین فضای 8 متر مربع برای هرنفر، حداکثر با 30 درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران عظیم بیان داشت: در مورد فضای بسته و مسقف تالار ها (سالن) نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهر های قرمز حداکثر تا 15 نفر، نارنجی 20 نفر، زرد 30 نفر و در شهر ها با شرایط آبی تا 50 نفر لازم و لازم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1433

به "فعالیت تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید