فروشگاه های مجازی به توئیتر می آیند

به گزارش فروش برتر، توئیتر آزمایش ویژگی Shops را برای رشد تجارت الکترونیک شروع کرد.

فروشگاه های مجازی به توئیتر می آیند

دیروز توئیتر اظهار داشت که برای به دست آوردن بخشی از بازار 45 میلیارد دلاری آمریکا کوشش خواهد نمود. این شبکه اجتماعی با اجازه دادن به شرکت ها برای نمایش حداکثر 50 محصول در پروفایل خود (تجارت اجتماعی) قابلیت نوی را آزمایش می نماید.

به گزارش سایت رویترز؛ فیسبوک، اینستاگرام که متعلق به Meta هستند، در تجارت اجتماعی پیشرو بوده اند و به بازرگانان امکان می دهند فروشگاه های مجازی راه اندازی نمایند تا محصولات را بفروشند. این شرکت گفت که این قابلیت برای فروشگاه های توئیتر مشاغل منتخب در آمریکا در دسترس خواهد بود و برای افرادی که از برنامه آیفون توئیتر استفاده می نمایند، قابل مشاهده خواهد بود.

حامل بی سیم آمریکا، یکی از شرکای آزمایشی، کیس های آیفون و شارژر های بی سیم را در فروشگاه توئیتر خود در روز چهارشنبه معرفی کرد. پس از مشاهده محصول در توئیتر، کاربران برای پرداخت به وب سایت تاجر راهنمایی می شوند.

آزمایش نو بر روی ویژگی قبلی توسعه می یابد که توئیتر سال گذشته آزمایش را شروع کرد و به برند ها اجازه می داد تا پنج محصول را در بالای نمایه های توئیتر خود به نمایش بگذارند. توئیتر مستقر در سانفرانسیسکو بعلاوه در حال آزمایش خرید پخش زنده است که به مردم امکان می دهد لباس، لوازم جانبی و سایر اقلام را در حین تماشای ویدیو های زنده از برند در خصوص محصولات خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1848

به "فروشگاه های مجازی به توئیتر می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های مجازی به توئیتر می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید