تور ارزان روسیه: فرودگاه ولگوگراد، روسیه

به گزارش فروش برتر، فرودگاه بین الملی ولگوگراد در فاصله 15 کیلومتری مرکز شهر ولگوگراد واقع شده است و قابلیت جاگیری 42 هواپیمای بزرگ و میانه را دارا است.

تور ارزان روسیه: فرودگاه ولگوگراد، روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ولگوگراد شهری در کنار رود ولگا در استان ولگوگراد، در جنوب غربی روسیه واقع شده است که در تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای روسیه مسیرتان به آنجا خواهد خورد. ولگوگراد یکی از شهرهای مهم صنعتی روسیه به شمار رفته و فرهنگ و تاریخچه ای غنی دارد. امروزه شهری مدرن و پیشرفته است که بناهای یادبود جنگ، نشانی از تاریخ افتخارآفرین و شکوه این شهر دارد. نام تاریخی آن از سال 1598 میلادی تزاریتسین (تزاریتسا) بوده است. از سال 1925 تا سال 1961 میلادی این شهر استالین گراد نامیده می شد. این شهر، شهرتش را مدیون نبرد معروف و خونین استالینگراد در دوران جنگ جهانی دوم در برابر ارتش آلمان است که معمولا از آن به عنوان بزرگ ترین و خونبارترین نبرد تاریخ یاد می نمایند.

معرفی فرودگاه

فرودگاه ولگوگراد فرودگاه کوچکی است که بدلیل برگزاری جام جهانی 2018 دستخوش تغییراتی شد که از جمله این تغییرات می توان به افتتاح یک پایانه تازه بین المللی، یک باند فرود و بالا رفتن استاندارد فرودگاه اشاره نمود. در سال گذشته فرودگاه ولگوگراد 500 هزار مسافر را جابه جا نموده است.

مشخصات

  • نوع فرودگاه: همگانی
  • کد یاتا: VOG
  • کد ایکائو: URWW
  • ارتفاع از سطح دریا: 147 متر
  • فاصله هوایی تا تهران: 1553 کیلومتر معادل 10 ساعت

پایانه ها

پایانه c فرودگاه ولگوگراد که بخاطر جام جهانی 2018 اخیرا ساخته شده است. این سازه در دو طبقه و به مساحت 10 هزار مترمربع قابلیت خدمات رسانی به 300 مسافر در ساعت را دارد. بعد از آماده شدن پایانه تازه، این پایانه قرار است برای پروازهای بین المللی استفاده گردد. از امکانات فرودگاه می توان به دستگاه خودپرداز (ATM)، اتاق مراقبت کودک رایگان برای بچه ها زیر 7 سال، سالن آرایش، دفتر اجاره خودرو، فروشگاه، کافه و رستوران، خدمات درمانی، ایستگاه شارژ تلفن همراه، داروخانه و اینترنت رایگان اشاره نمود.

موقعیت جغرافیایی

فرودگاه ولگوگراد در فاصله 15 کیلومتری مرکز شهر ولگوگراد قرار گرفته است.

راه های دسترسی

بزرگراه Shosse Aviatorov، فرودگاه را به شهر متصل می نماید. برای اینکه با تاکسی از فرودگاه به شهر بروید، باید 300 تا 400 روبل بپردازید. اتوبوس های شماره 6 و 6k نیز از فرودگاه تا شهر تردد می نمایند. انتهای خط 6k به Ulitsa Kosmonavtov می رسد و خط شماره 6 تا محدوده ایستگاه تراموای سریع السیر Komsomolskayaو ایستگاه قطار به مسافران خدمات می دهد. زمان حرکت این اتوبوس ها هر 10 تا 15 دقیقه است.

اتوبوس شماره 133 از فرودگاه به بعضی از نقاط حومه شهر نیز می رود. می توان به وسیله این اتوبوس به ایستگاه قطار یا ایستگاه اتوبوس رفت که در کنار هم قرار دارند. کرایه اتوبوس را می توانید به صورت نقدی به راننده یا شخصی که کرایه را جمع می نماید، بپردازید یا از کارت مسافرتی شهر بهره ببرید. یک ایستگاه راه آهن نیز در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است؛ اما نزدیک ترین ایستگاه آن به میزان 5 ایستگاه اتوبوس (20 دقیقه) با فرودگاه فاصله دارد. البته قرار است ایستگاه قطار تا جام جهانی 2018 به فرودگاه برسد.

اطلاعات پرواز

در حال حاضر پرواز مستقیم بین تهران و ولگوگراد صورت نمی گیرد.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1862

به "تور ارزان روسیه: فرودگاه ولگوگراد، روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: فرودگاه ولگوگراد، روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید