آشنایی با مراکز خرید کوبه ، ژاپن

به گزارش فروش برتر، آشنایی با مراکز خرید کوبه ، ژاپن

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره آشنایی با مراکز خرید کوبه ، ژاپن ، سخن خواهیم گفت. کوبه، ششمین شهر عظیم ژاپن و مرکز استان هیوگو است. همچنین برجسته ترین شهر بندری ژاپن با جمعیت تقریباً یک میلیون و پانصد هزار نفر است. این شهر در ناحیه کانسای واقع شده و قسمتی از منطقه کیهانشین می باشد.

آشنایی با مراکز خرید کوبه ، ژاپن

کوبه یکی از اولین شهرهایی بود که برای تجارت با جهانی غرب احداث شد و تا به حال بعنوان شهر درگاهی بین المللی شناخته شده است.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

شاید مهم ترین جاذبه گردشگری شهر کوبه بازار های آن باشد. قبل از سفر به کوبه حتماً راجع به بازار ها و مهم ترین مراکز خرید این شهر اطلاعاتتان را کامل کنید.

کوبه (Kobe) مرکز ایالت هیوگو و یکی از عظیم ترین مناطق شهری ژاپن است که در میان مشهورترین شهرهای گردشگری قرار گرفته است و پذیرای بازدیدنمایندگانی از سراسر جهان است. با وجود شب های پر جنب و جوش و جذابیت هایی که برای گردشگران وجود دارد، شهر کوبه به خاطر مراکز خرید مختلفش مشهور است؛ جایی که شما می توانید آخرین محصولات صنعت فشن و اقلام دیگر را خریداری کنید. مراکز خرید کوبه در اطراف ایستگاه راه آهن سانومیا (Sannomiya) و خیابان خرید مسقف گایی (Gai) قرار گرفته اند. تعداد زیادی فروشگاه در این منطقه قرار گرفته است که بیش از یک قرن از تأسیس آنها می گذرد. در ادامه بهترین و مهم ترین مراکز خرید کوبه را به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با مراکز خرید کوبه ، ژاپن

مرکز خرید مینت کوبه

این ساختمان فوق العاده با رنگ سبز نعنایی که در جلوی ایستگاه راه آهن سانومیا قرار گرفته، یکی از به یادماندنی ترین مکان ها در شهر کوبه است. فروشگاه هایی با آخرین محصولات فناوری، لباس، محصولات زیبایی، مبلمان و علاوه بر اینها رستوران ها و سینما نیز در این مجتمع خرید عظیم 12 طبقه قرار گرفته اند. فروشگاه مینت کوبه (Mint Kobe) با وجود سرگرمی های فراوان و مغازه های متعدد، یک تجربه خوب از خرید کردن را برای شما به ارمغان می آورد. اینجا یکی از بهترین محل هایی است که می توانید از روز خود همراه با خرید، شکم گردی و سایر سرگرمی ها لذت ببرید.

مرکز خرید یو کوبه

یو کوبه (Duo Kobe) فقط چند قدم تا ایستگاه قطار جی آر کوبه (JR Kobe) و محله خرید هاربولند (Harborland) فاصله دارد. این مرکز شامل 50 فروشگاه عرضه نماینده انواع مختلف لباس، رستوران و سالن های زیبایی است. جهانگرد ها و گردشگران می توانند از جشن های متنوع، بازار سرامیک، کارگاه کوزه گری در داخل ساختمان همراه با منظره ای از اقیانوس لذت ببرند.

مرکز فروشگاهی سوگو

سوگو (SOGO) یکی از بهترین مراکز خرید در مرکز شهر کوبه و نزدیک به ایستگاه راه آهن سانومیا است. نزدیکی این مرکز به ایستگاه راه آهن باعث شده تا این مکان میزبان گردشگران بیشتری نیز باشد. جدای از فروشگاه های لباس، این مرکز میزبان فروشگاه های کادویی، رستوران های باشکوه و امکانات مناسب ناهارخوری است و علاوه بر اینها نانوایی های غربی و تعداد زیادی فروشگاه دیگر نیز در این محل وجود دارد. امکاناتی توسط فروشگاه ها فراهم شده تا گردشگران و مشتری ها بتوانند هدایت های لازم را برای خرید دریافت نمایند و وسایل همراه خود را به صندوق امانت بسپارند. در زیرزمین نیز، محل عظیمی برای غذاخوردن همراه با غذاهای ژاپنی قرار گرفته است.

مرکز خرید جنوبی روکو بی 612

این مرکز خرید با پای پیاده فقط 2 دقیقه از ایستگاه قطار شینزاکه (Shinzaike) فاصله دارد. فروشگاه های این مرکز اقلام بسیار باکیفیتی را ارائه می دهند. مهم ترین ویژگی این مرکز، دنج بودن آن است که برای ارائه محصولات و برندهای باکیفیت بسیار مناسب خواهد بود. ورودی اصلی در طبقه دوم با کفی از جنس چوب پوشیده شده و اطراف آن را گیاهان فراوانی احاطه نموده اند. اینجا محلی مناسب برای یک خرید خانوادگی است.

مرکز خرید دایمارو

فروشگاه زنجیره ای دایمارو (Daimaru) در کوبه نیز در اطراف خیابان های تاریخی کوبه قرار گرفته است. طراحی این فروشگاه ترکیبی از سنت و مدرنیته را به نمایش می گذارد. این منطقه با لامپ های گازی روشن می گردد و شما را به یاد زمان های گذشته می اندازد. حدود 70 فروشگاه را می توانید در این مرکز پیدا کنید که لباس، اقلام الکترونیکی، ورزشی و هدایایی برای خرید را ارائه می نمایند. بهتر است در این محل پیاده قدم بزنید تا از حال و هوای خاص منطقه بیشترین استفاده را ببرید.

مرکز خرید اسکله آفتاب

اسکله آفتاب در کنار دریا و قسمتی از بخش هیگاشینادا (Higashinada) قرار گرفته و میزبان غذاخوری ها، فروشگاه های لباس، اقلام ورزشی، تزئینات خودرو و الکترونیکی برای زندگی روزمره است. این منطقه خرید با مناظر چشم نواز از اقیانوس احاطه شده که برای تماشا بسیار لذت بخش است. جهانگرد ها می توانند در این محل به رویدادها و بازارهای محلی که برگزار می شوند دسترسی داشته باشند. در داخل مجموعه نیز مکان هایی برای تفریح بچه ها و خانواده ها ایجاد شده تا بهترین بهره را از زمان خود ببرند.

هاربولند

یکی از بهترین مراکز خرید در کوبه که توسط پوشش گیاهی انبوه و منظره زیبای اقیانوس احاطه شده است. قسمت های عظیمی از این مرکز شامل یک مرکز خرید، غذاخوری، سالن های تماشای فیلم و سایر امکاناتی است که در بیرون از مجموعه قرار گرفته است. همچنین شما می توانید از بندرگاه کوبه زمانی که در کنار ساحل اقیانوس قدم می زنید، لذت ببرید. یک مورد دیگر که در این مرکز می توانید پیدا کنید بازارهای محلی است که در آخر هفته ها برپا می شوند. چراغ هایی که روی درختان و ساختمان ها قرار گرفته است نیز در طول عصر منظره ای شگفت انگیز را ایجاد می نماید.

پارک خرید میتسویی

این مرکز خرید با وجود 140 فروشگاه در پشت صحنه خود پل آکاشی کایکیو (Akashi Kaikyo) را دارد که با استایل شهرهای بندری جنوب اروپا تزئین شده است. قطعاً از قدم زدن در کنار ساحل و خرید لذت خواهید برد. همچنین می توانید سری به وبسایت این مرکز بزنید و خلاصه ای از محصولات و برندهایی که در این مرکز خرید عرضه می شوند را مشاهده کنید. در میتسویی (Mitsui) شما می توانید به تعدادی از فروشگاه های بی نظیر لباس دسترسی داشته باشید که آخرین مدل های روز را عرضه می نمایند. یک سری نقاط نیز در داخل مرکز وجود دارند که وای فای رایگان ارائه می نمایند.

مرکز خرید پریمیوم کوبه ساندا

یکی از بهترین محل ها برای خرید در کوبه، پریمیوم ساندا (Sanda Premium) است که در داخل فضای باز پارک تحقیقاتی کوبه (در شمال کوبه) قرار گرفته است. این بازار روباز میزبان 90 برند مشهور بین المللی است. این منطقه به خوبی توسعه یافته و جاده و مسیرهای بسیار تمیزی را دارد که با گیاهان زیادی آن را پوشیده شده است. طرح کلی شهر مانند شهر پاسادینا (Pasadena) کالیفرنیا در لس آنجلس است. حدود 216 فروشگاه برندهای مشهور اروپایی و ژاپنی مجموعه ای از لباس ها، اقلام ورزشی و مبلمان را ارائه می دهند. شما در طول روز از خرید کردن در این شهر لذت خواهید برد.

خیابان خرید مرکزی گای کوبه سانومیا

این محل با پای پیاده 2 دقیقه با ایستگاه قطار سانومیا (Sannomiya) فاصله دارد. این مرکز خرید گران قیمت در منطقه خرید سانومیا قرار گرفته و از شرق تا غرب بین خیابان کوییگاوا (Koigawa-suji) تا خیابان گل گسترش یافته است. این بازار فرح بخش و مسقف میزبان تعداد زیادی افراد محلی و جهانگرد ها است. این محل، لباس ، کتاب، اقلام الکترونیکی، دکوری و انواع غذاخوری ها را برای هر نوع سلیقه ای فراهم نموده است. شما در اینجا می توانید هر چیزی را که می خواهید پیدا کنید.

کوبه بهترین شهری است که می توانید در کنار شهرهای کیوتو و اوزاکا از آن دیدن کنید. این شهر در کنار کوهستان ها و اقیانوس قرار گرفته و همراه با شب زنده داری هایش به شما انتخاب های متنوعی در خصوص غذا خواهد داد.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 753

به "آشنایی با مراکز خرید کوبه ، ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید کوبه ، ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید