عجیب ترین هتل های دنیا در چه مناطقی قرار دارند؟

به گزارش فروش برتر، معمولا وقتی افراد به جایی سفر می نمایند، بعد از تفریح و گشت و گذار به دنبال مکانی برای استراحت هستند و به همین سبب اغلب به مسافرخانه ها و هتل ها در سطح شهر مراجعه می نمایند. بیشتر افراد هتل را مکانی بی سر و صدا و پر از آرامش برای استراحت تصور می نمایند و این تصور کاملا درست و منطقی است. اما بعضی از هتل ها در بعضی نقاط جهان وجود دارند که بسیار عجیب و شگفت انگیز هستند. عجیب ترین هتل های جهان برای آن دسته از افرادی که اهل ماجراجویی و هیجان هستند، می تواند گزینه مناسبی باشد. ما در مقاله هتل های عجیب جهان قصد داریم شما را با تعدادی از هتل های غیرمعمول جهان آشنا کنیم. پس اگر دوست دارید تا با این اقامتگاه های دوست داشتی و عجیب آشنا شوید، تا انتها مطلب با ما همراه باشید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از هتل های عجیب و غریب چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تصور کنید در مکانی هستید که بالای یک درخت بلند واقع شده یا در مکانی اتاق اجاره نموده اید که اطرافتان را آب دریا پوشانده و هتل شما دقیقا در وسط این آب ها قرار گرفته است.

عجیب ترین هتل های دنیا در چه مناطقی قرار دارند؟

هتلی به سبک خانه های درختی

برای افرادی که اهل هیجان و سفرهای ماجراجویانه هستند، این مورد از هتل های غیرمعمول جهان در کشور پرو می تواند انتخاب مناسبی باشد، چرا که تصور کنید قرار است در یک خانه کاملاً چوبی زندگی کنید. خانه چوبی در میان جنگل و درختان قرار گرفته و شما از بالا می توانید مناظر اطراف را نظاره گر باشید. نکته مهم دیگری که در خصوص این هتل وجود دارد، این است که سعی شده تا تمام امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار گیرند تا مسافران بتوانند با خیال راحت و با آرامش از سفر خود لذت ببرند. در خصوص آن دسته از افرادی که تمایل دارند در جنگل به گشت و گذار مشغول شوند، هر روز یک سری هدایت ها به آن ها ارائه و منتقل می شوند که بسیار موثر هستند. همچنین، بعد از اینکه از گشت و گذار می آیند، می توانند از حمام دوش سرد آن استفاده نمایند و خستگی آن گشت و گذار را از خود دور گردانند.

  • هتل دورمن آن زی

این هتل در کشور هلند و بر بالای یک جرثقیل قرار گرفته و نزدیک به 70 متر از سطح زمین فاصله دارد. شما وقتی در یکی از اتاق های این هتل هستید، می توانید تمام منظره های اطراف را از بالا ببینید. این مورد از هتل های عجیب جهان برای آسایش و راحتی مسافران خود امکانات متنوع و بسیاری را آماده کرد. برای مثال، شما می توانید غذای خود را از اتاق سفارش دهید تا برایتان ارسال نمایند یا اگر تمایل داشته باشید، می توانید غذای مورد علاقه خود را در آشپزخانه ای که در این اتاق وجود دارد، درست کنید که این موضوع بسته به تصمیم و سلیقه شماست.

هتل کتاب و تخت

این مورد از عجیب ترین هتل های جهان در کشور ژاپن واقع شده است و برای آن دسته از افرادی که اهل کتاب و کتابخوانی هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. در واقع ساختار هتل به گونه ای طراحی شده که شما در هر اتاق می توانید چندین کتاب را مشاهده کنید که به زبان های مختلف از جمله انگلیسی و ژاپنی نوشته شده اند. هر کسی که قصد اقامت در این هتل را دارد، می تواند کتاب مورد علاقه خود را انتخاب نموده و آن را در فضای آرامی که در اطراف این مورد از هتل های غیرمعمول جهان وجود دارد، مطالعه کند. البته شما می توانید در صورت تمایل در اتاق خود به مطالعه مشغول شوید. اما یک سری از افراد هستند که دوست دارند در محیط و فضای باز به مطالعه بپردازند که این هتل برای هر دو سلیقه این امکان را فراهم کرد. البته قابل ذکر است هزینه ای که برای هر کتاب باید پرداخت کنید، چیزی نزدیک به 35 دلار می گردد.

هتل گلدن کراون لوین اگلوت

  • این هتل شگفت انگیز در کشور فنلاند واقع شده است و برای آن دسته از افرادی که اهل طبیعت و مناطق کوهستانی هستند، می تواند گزینه مناسبی باشد. موقعیت مکانی هتل در بلندترین کوه های شمال فنلاند است. شما با اقامت در این مورد از هتل های عجیب جهان می توانید نهایت لذت را از دیدن شفق قطبی ببرید. اگر بخواهیم در خصوص معماری این مورد از عجیب ترین هتل های جهان بیشتر برایتان شرح دهیم، باید بگوییم که این خانه به صورت یک نیمکره طراحی شده است. نکته جالبی که در خصوص این خانه ها وجود دارد، این است که به صورت یک نیمکره تمام شیشه طراحی شده که این نکته بسیار جالب و شگفت انگیز است. در این اتاق ها تمامی امکانات به گونه ای فراهم شده که شما به راحتی می توانید صبحانه گرم خود را سفارش دهید تا برای سرو به اتاق شما آورده گردد. امکانات بهداشتی از جمله سرویس های بهداشتی برای هر اتاق به صورت جداگانه وجود داشته و خدمات دیگری که همگی برای رفاه و آسایش مسافران فراهم آمده، در نوع خود جالب توجه هستند.
  • هتل کاستورود

    معمولاً بیشتر افراد با شنیدن نام این مورد از هتل های غیرمعمول جهان، تصویر اتاق های راحت و زندگی لوکس در خاطرشان شکل می گیرد، اما همواره این طور نیست. هتل کاستورود یکی از این هتل های عجیب و شگفت انگیز بوده و در واقع یک هواپیمای بوئینگ 727 است که امروزه به عنوان هتل مورد استفاده هست. کاستورود در کاستاریکا و استان پورتارناس واقع شده و اگر بخواهیم بیشتر در خصوص این هتل برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که این هتل در یک محیط جنگلی واقع شده است و شما می توانید از درون آن اقیانوس زیبای پیش رویتان را مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید. اگر بخواهیم نگاهی به گذشته هتل کاستورود داشته باشیم، باید بگوییم که این هتل در ابتدا یک میهمان خانه بوده و اصلاً به عنوان هتل مورد استفاده قرار نمی گرفت. اما در طی چند سال گذشته تبدیل به یک هتل لوکس و پرهوادار شده است. همانطور که کمی پیشتر ذکر کردیم، اینگونه هتل ها را معمولاً افرادی انتخاب می نمایند که اهل هیجان، ریسک پذیری و ماجراجویی هستند.

سانتوس اکسپرس

این مورد از هتل های عجیب جهان در واقع یک قطار است که مقصد آن پارک موزه دیاس بوده و در جهت خود از خلیج موسیل عبور می نماید. مسافران قطار می توانند سوئیت های مورد نظر خود را اجاره نمایند و در آن استراحت نمایند. این قطار مدت زیادی است که فعالیت دارد، یعنی چیزی حدود 99 سال، چرا که از سال 1920 تا به حال مشغول به کار بود.

  • هتل کوکوپلی

  • این مورد از عجیب ترین هتل های جهان در نیومکزیکو و در دل کوه های فارمینگتن واقع شده است. نکته جالب تر اینکه، هتل کوکوپلی در میان غاری شگفت انگیز واقع شد. اگر بخواهیم بیشتر در خصوص ویژگی های این هتل های عجیب برایتان شرح دهیم، باید بگوییم که ارتفاع این مورد از هتل های غیرمعمول جهان از سطح زمین به 400 متر می رسد و تقریباً در نزدیکی و مجاورت رودخانه لاپلانا قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز این هتل، نوع ساخت اتاق های آن است به طوریکه برای ایجاد این اتاق های جالب، سنگ ها را از میان صخره ها خارج کردند و این اتاق های سنگی و شگفت انگیز را ساخته اند. نکته دیگر اینکه این اتاق های سنگی بالکن هایی دارند که رو به بیابان قرار گرفتند و شما می توانید این منظره را از درون اتاق های سنگی و غار مانند مشاهده کنید. البته، این نوع مسافرت سلیقه افراد اندکی است و آن دسته از افرادی که به ماجراجویی علاقمند هستند، اینگونه مکان ها را انتخاب می نمایند. شما با اقامت در اینجا که دارای مساحتی بالغ بر 1700 مترمربع بوده، زندگی به شیوه بومیان آمریکایی را تجربه خواهید کرد، زندگی که بسیار جالب و هیجان انگیز است.

هتل سالاردوییونی

بسیاری از افراد به کویرگردی علاقمند هستند و این هتل برای این دسته از افراد می تواند گزینه ایده آلی باشد. کویر سالاردو ییونی کویر مساحت زیادی دارد، یعنی چیزی نزدیک به 10.582 کیلومترمربع که در نوع خودش عدد بسیار بزرگی است. هتل سالاردوییونی در دل این کویر قرار گرفته که بسیار جالب و هیجان انگیز است. این هتل هیچ چیزی از هتل های گران قیمت در شهرهای بزرگ کم ندارد. طراحی داخلی این مورد از هتل های عجیب جهان بسیار حیرت انگیز است. به عنوان مثال، می توان به کف پوش های این هتل اشاره نمود. فرض کنید در هتلی ساکن شده اید که در کف آن نمک های صحرایی وجود دارند. از طرفی امکانات رفاهی متعددی برای مسافران در این هتل فراهم شده تا آن ها بتوانند با آرامش در اتاق خود استراحت نمایند و چیزی کم و کسر نداشته باشند. از پنجره های این اتاق شما می توانید صحرای نمکی پیش رویتان را مشاهده کنید و در آنجا خبری از خانه های شهری نیست . کویر اینجا آرامش خاصی دارد. این جمله را بارها می توان از کسانی که حداقل یکی دو بار هم به کویر سفر نموده اند، شنید. معمولا یکی از زیباترین صحنه هایی که می توانید در عمرتان مشاهده کنید، آسمان کویر در دل شب بوده که توصیه می کنیم به هیچ وجه از آن غافل نشوید.

اقامت در روستای هپی نوماد

این روستای زیبا و دیدنی در کشور قرقیزستان واقع شده است و افرادی که به زندگی های روستایی و محیط روستا و طبیعت علاقمند هستند، معمولاً این مکان را برای سفر خود انتخاب می نمایند. مردمان این روستا به زبان های انگلیسی، آلمانی و روسی سخن می گویند. در این روستا خانه های بسیاری برای اقامت مسافران فراهم شده که هر کدام به شیوه بسیار جالبی تزیین شده اند. اقدامات بسیاری برای رفاه و آسایش مسافران اجرا شده که از جمله این اقدامات می توان به اینترنت پرسرعت اشاره نمود. افرادی که این اتاق ها را برای اقامت و سکونت خود اجاره می نمایند، می توانند از این امکانات بهره کافی را ببرند. همچنین، در اطراف روستا دشت های بسیار سرسبز و وسیعی وجود دارند که گردشگران و مسافران می توانند در این محیط سرسبز اسب سواری نمایند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

هتل مانتا

می توان گفت این هتل یکی از پرهوادار ترین هتل هایی است که وجود دارد، چرا که هر ساله افراد زیادی برای یک شب اقامت در آن در لیست انتظار هستند و دوست دارند که هر طور شده حداقل یک شب را در این هتل زیبا و شگفت انگیز سپری نمایند. این هتل هواداران خاصی دارد. شاید برای شما این پرسش مطرح گردد که اصلا این هتل در چه کشوری واقع شده و یا چه ویژگی هایی دارد که این همه هوادار را به خود جذب نموده و محبوب است؟ اگر در خصوص ویژگی های این هتل در زنگبار بخواهیم برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که فرض کنید در میان آب و اقیانوس قرار گرفته اید و اتاق شما و محل استراحت شما دقیقا در وسط آب و زیر دریا واقع شده است. شما وقتی در این اتاق هستید، می توانید ماهی های رنگی و متنوع اطراف خود را مشاهده کنید که این صحنه واقعاً جالب و حیرت آور است این طور نیست؟ این هتل با هر هتل دیگری که فکرش را بکنید، کاملاً متفاوت است. ویژگی های شگفت انگیزی دارد که هیچ جایی مانندش را پیدا نخواهید کرد. شاید بتوان گفت ساختار بی همتای این مکان آن را به یکی از محبوب ترین و جالب ترین هتل های موجود در جهان تبدیل نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 468

به "عجیب ترین هتل های دنیا در چه مناطقی قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین هتل های دنیا در چه مناطقی قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید