طراحی داخلی دفتر معماری تودوس

به گزارش فروش برتر، در دنیای امروز که بازسازی و تعمیرات ساختمان فرایند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران کوشش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر سائوپائولو برزیل است .

طراحی داخلی دفتر معماری تودوس

جهت دریافت خدمات آلاچیق پیش ساخته چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

این پروژه از جنبه های مختلف قابل آنالیز است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این دفتر به مساحت 200 متر مربع و در سال 2019 ساخته شده است .

دفتر معماری تادوس دفتری است که پروژه هایی را توسعه میدهد که احساسات ، تجربیات و خاطرات را بیدار میکند. این دفتر کار طراحی شده توسط تیم معماری خودشان به عنوان بستری نوآور مبتنی بر کار مشترک و یادگیری است .

در نگاه اول بیننده با یک فضای کاری آزاد گسترده در دفتر روبرو میشود که این امکان را فراهم میکند تا بهترین مدل کار مشارکتی ، مبادلات و مصاحبه بین معماران و کارکنان شکل بگیرد .

ایده تیم معماری ایجاد یک تم خنثی برای دیوار ها و کف فضا بود که برای این کار دیوار ها رنگ سفید به خود دریافتد و کف فضا از پارکت های چوبی با تم سرد پوشیده شده اند و در عوض مبلمان این محیط از تم های رنگی و متریال های مختلف توانسته است در ترکیب با تم رنگی کل فضا به خوبی شکل بگیرد و به برجسته کردن فضا یاری کند .

کف فضا لحنی طبیعی به فضا میبخشد و نگهداری و تمیز کردن آن آسان است و این ایده به این دلیل است تا محیط را محلی مناسب برای حضور حیوانات خانگی کارکنان در آنجا کند .

حضور پنجره های متعدد و بیشمار نور طبیعی را در طول روز وارد فضای دفتر میکند و باعث ایجاد جوی گرم و ملایم در محیط میشود .تیم طراحی معتقد بود کار کردن در فضایی که از نور خورشید بهره مند است به تقویت حس کاری و مشارکت کارکنان یاری فراوانی میکند .

اما اگر نگاهی به نقشه و محل قرار دریافت عملکردها در این بازسازی ساختمان بیندازیم متوجه میشویم این دفتر از سه قسمت تشکیل میشود ، قسمت کار مشارکتی ، قسمت جلسات خصوصی و قسمت ارتباطات جمعی و اجتماعی کارکنان .

این سه بخش به خوبی توانسته اند در یک فضای وسیع و آزاد در کنار یکدیگر جمع شوند و حضور یک بخش برای بخش دیگر مزاحمتی ایجاد نمیکند .

در بدو ورود با میزهای عظیم و سراسری چوبی با پایه های سیاه رنگ روبرو میشویم که روی هر میز کامپیوتری شخصی برای کارکنان وجود دارد . هم چنین استفاده از جایگاه هایی آرگونومیک که به صورت جداگانه برای این دفتر طراحی شده است و برای استفاده طولانی مدت کارکنان کاملا مناسب است و احساس خستگی و ضعف را از آنان دور میکند .

پس از گذر از این قسمت در دکوراسیون اداری ، یک اتاق شیشه ای با قاب هایی سیاه در انتهای دفتر وجود دارد که برای برگزاری جلسات به صورت خصوصی تر با میز و جایگاه های چوبی فراهم شده است. این اتاق فضایی است برای همکاری و حفظ حریم خصوصی .

در دو طرف این اتاق جلسات دو منطقه برای ارتباطات کارکنان فراهم شده است . در قسمت غربی فضایی با کاناپه و جایگاه هایی راحتی و حضور انواع گلدان ها و گیاهان که از نور طبیعی بهره میبرند ، طراحی شده است تا کارکنان بتوانند در این قسمت علاوه بر استراحت کردن ، در فضایی دلچسب و گرم به بحث و گفتگو بپردازند . هم چنین حضور یک کتابخانه کوچک در این قسمت از دیگر ایده های این بخش است .

قسمت شرقی این فضا نیز آشپزخانه وجود دارد که طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه به رنگ سیاه است و میز و جایگاه های فضای ناهارخوری نیز به همین رنگ در امده اند و فضایی دیگر برای برقراری روابط اجتماعی معماران فراهم میکند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 931

به "طراحی داخلی دفتر معماری تودوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی دفتر معماری تودوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید