صالحی امیری: باید از هر نوع رفتار شتاب زده درباره جودو پرهیز کنیم

به گزارش فروش برتر، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جامعه جودو انتظار دارد هر چه سریع تر تعلیق کامل جودو برداشته شده و هرگونه حضور در رقابت های آسیایی و جهانی میسر گردد.

صالحی امیری: باید از هر نوع رفتار شتاب زده درباره جودو پرهیز کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه لیگ قایقرانی گفت: در ایام مبعث هستیم و این روز خجسته را به ملت ایران تبریک می گوییم. امیدواریم این بلای کرونا نیز از سر ملت برطرف گردد.

وی در خصوص قایقرانی گفت: در دو سال گذشته سه اتفاق مهم در این رشته افتاد؛ اول اینکه سهرابیان از جنس قهرمانان است و مجموعه قایقرانی نسبت به وی اقبال خوبی دارد. دوم اینکه وی با برنامه است و از کارهای احساسی پرهیز می نماید. همچنین در قایقرانی مدیریت خوبی وجود دارد و در آینده و در آسیا و دنیا و در میان مدت در المپیک می درخشد.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید نمود: این فدراسیون در بحث تجهیزات و امکانات پرهزینه است. از ظرفیت ملی استفاده شده و کمیته ملی المپیک و وزارت نیز به این فدراسیون یاری نموده اند. همچنین سهرابیان از ظرفیت باشگاه ها، ارگان ها و دانشگاه ها استفاده نموده است. با توجه به اینکه این رشته پرمدال است، باید روی آن سرمایه گذاری کرد. دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی و شمشیربازی صندلی ما را در دنیا تغییر می دهند و باید استراتژی ویژه ای برای این رشته ها داشته باشیم.

وی در خصوص نتیجه دادگاه CAS در رشته جودو گفت: در خصوص جودو در فضای فعلی با ثبات و آرامش پیش می رویم. منتظر اقدامات بعدی فدراسیون دنیای جودو هستیم. باید از هر نوع رفتار شتاب زده پرهیز کنیم. موفقیت جودو برای حضور در آسیا گامی عظیم به سمت جلو است. جامعه جودو انتظار دارد هر چه سریع تر تعلیق کامل جودو برداشته گردد و هرگونه حضور در آسیا و دنیا میسر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1298

به "صالحی امیری: باید از هر نوع رفتار شتاب زده درباره جودو پرهیز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: باید از هر نوع رفتار شتاب زده درباره جودو پرهیز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید