شمار قربانیان کرونا در چین به 426 نفر رسید

به گزارش فروش برتر، تلویزیون دولتی چین بامداد سه شنبه گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در استان هوبی به 414 نفر افزایش یافت که به این ترتیب شمار کل قربانیان به این ویروس در این کشور به 426 نفر رسید.

شمار قربانیان کرونا در چین به 426 نفر رسید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، تلویزیون دولتی چین همچنین گفت که 2 هزار و 345 نفر دیگر نیز به کرونا مبتلا شده و شمار مبتلایان در هوبی به 13 هزار و 522 نفر افزایش یافته است.

به گفته مقام های بهداشتی در چین 10 هزار و 990 بیمار در هوبی بستری شده اند که حال 576 نفر آنها وخیم است.

در مجموع بیش از 19 هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت نموده است.

دوره کمون یا نهفتگی نسبتاً طولانی این بیماری تنفسی مرگبار بین چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می گردد مبتلایان تا پیش از بروز علائمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

تا کنون تعداد زیادی از شرکت های هواپیمایی از جمله هواپیمایی قطر، ایرکانادا، ایرفرانس، ایرسئول، امریکن ایرلاینز، بریتیش ایرویز، لوفتانزا، ترکیش ایرلاین و ایرلاین اتحاد، سفرهای خود را به مقصد چین به حال تعویق در آورده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 443

به "شمار قربانیان کرونا در چین به 426 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در چین به 426 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید