شخصیت های حمله به تایتان احتمالا به کال آو دیوتی ونگارد می آیند

به گزارش فروش برتر، داده کاوی هایی به تازگی روی فایل های بازی کال آو دیوتی: ونگارد اجرا شده و اطلاعاتی منتشر شده که خبر از حضور کراس اوور انیمه حمله به تایتان در بازی می دهد.

شخصیت های حمله به تایتان احتمالا به کال آو دیوتی ونگارد می آیند

به تازگی فردی با داده کاوی بازی فاش نموده که چندین رشته کد در بازی عنوان یک اپراتور اشاره می نمایند. اپراتورها شخصیت های قابل بازی در ونگارد هستند. بعلاوه به یک نوع تجهیزات برای سلاح هم اشاره شده است و این احتمالا به علت انتشار محتوایی در حال و هوای انیمه به عنوان بخشی از یک بسته تزئینی است. لازم به ذکر است که کال آو دیوتی با کراس اوورهایی مانند جان مک کلین، رمبو و جاج درد با عرضه محتوا به این صورت غریبه نیست. بعلاوه یکی دیگر از داده کاوان برجسته گفت که این کد نشان می دهد که یک شمشیر برای مبارزات نزدیک به بازی اضافه خواهد شد و احتمالا کاتانا نخواهد بود. هرچند ممکن است تجهیزاتی برای بالا رفتن از ساختمان ها مانند دستگاه مانور سه بعدی که در انیمه وجود دارد، در بازی در دسترس قرار گیرد.

حمله به تایتان یک مجموعه مانگای ژاپنی است که به وسیله هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده است. انیمه حمله به تایتان از سال 2013 آغاز به پخش نموده و در چهارمین و آخرین فصل خود به سر می برد. داستان این انیمه از این قرار است که در گذشته های دور موجودات بزرگی به نام تایتان، انسان ها را تا مرز نابودی پیش می برند. انسان های به جای مانده برای نجات جان خود به درون دیوارهای بلندی پناه می برند و به مدت 100 سال در امنیت به سر می برند تا زمانی که یک تایتان دیوار را تخریب و باعث مشکلاتی بزرگ می گردد. این انیمه یکی از برترین و محبوب ترین سری های دنیا شناخته می گردد.

با توجه به فضای انیمه حمله به تایتان این کراس اوور مقداری غیرمعمول خواهد بود زیرا سلاح گرم در آن انیمه چندان رایج نیست؛ چیزی که نمی توانیم درباره کراس اوورهای جان سخت، رمبو و درد بگوییم. در هر حال احتمالا شاهد یک لباس اختصاصی برای یکی از اپراتورها و یک سلاح سرد برای مبارزات از راه نزدیک خواهیم بود. قابلیت مانور سه بعدی چندان محتمل نیست زیرا با هسته گیم پلی بازی مغایرت زیادی دارد.

بازی کال آو دیوتی: ونگارد، بازیکنان را در کمپین تک نفره و بخش چندنفره پیشرفته به وسیله استودیوی اسلج همر به جنگ دنیای دوم باز می گرداند و استودی Treyarch وظیفه توسعه حالت زامبی را بر عهده دارد. این بازی هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. زمان دقیقی برای عرضه محتویات حمله به تایتان برای بازی وجود ندارد اما احتمالا ماه دسامبر امسال خواهد بود.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1669

به "شخصیت های حمله به تایتان احتمالا به کال آو دیوتی ونگارد می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت های حمله به تایتان احتمالا به کال آو دیوتی ونگارد می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید