بازی مزرعه داری هابیتی Tales of the Shire بهار سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش فروش برتر، دنیای ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) همیشه پتانسیل بسیار خوبی برای ساخت بازی داشت و به همین علت است که شرکت های بازی سازی توجه زیادی به آن می نمایند. در اصل تولکین (Tolkin) نویسنده این مجموعه توانست جهانی را طراحی کند که برای دنیای تفریح بسیار مجذوب کننده بوده و چندین محتوای مختلف این چند سال از آن ساخته شده است.

بازی مزرعه داری هابیتی Tales of the Shire بهار سال آینده عرضه خواهد شد

معمولاً بازی های ساخته شده از ارباب حلقه ها در سبک اکشن و ماجراجویی هستند. آخرین بازی با کیفیتی که از دنیای ارباب حلقه ها ساخته شد میدل ارث شدو آو وار (Middle Earth: Shadow of War) بود که در سبک دنیا باز و اکشن قرار داشت و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب بکند. از طرفی این بازی بسیار هیجان انگیز بود و تمرکز زیادی روی مبارزه داشت.

حال اگر شما در پی یک تجربه پر هیجان و استرس در دنیای ارباب حلقه ها نباشید باید چه کاری انجام دهید؟ اینجاست که بازی داستان های شایر (Tales of the Shire) می درخشد. بازی داستان های شایر در اصل یک بازی بسیار آرام و شبیه ساز زندگی است که در آن شما می توانید دنیای هابیت ها (Hobbits) را مدیریت نموده و یک زندگی بسیار آرام و بدون دغدغه را تجربه کنید.

در بازی داستان های شایر شما دور از همه مسائل هستید. به این شکل که شما در نقش یک هابیت بوده و آزادی عمل بسیار زیادی دارید. شما می توانید به کشاورزی و دام داری پرداخته و از طرفی خانه خود را تزئین کنید. همینطور اینکه شخصیت های مختلفی در این بازی حضور دارند که در روند آن به شما یاری خواهند کرد و بازی را از یکنواختی خارج می نمایند.

در بازی داستان های شایر شما خودتان هابیتتان را طراحی خواهید کرد. همینطور اینکه شما در یکی از روستاهای هابیتون (Hobbiton) هستید که هنوز به رسمیت شناخته نشده و باید برای رشد آن نیز کوشش بکنید. در کنار این موضوع شما یک زندگی بسیار آرام را تجربه خواهید کرد و به کارهای مختلف و عادی در این شهر خواهید پرداخت. در اصل تجربه این بازی بیشتر برای آرام بخش بودن و آسان بودن است و شما تقلای زیادی برای پیشرفت نخواهید کرد.

آزادی عمل شما در این بازی بسیار زیاد است. به این شکل که شما می توانید هر پیشه ای که دوست داشته باشید را اختیار نموده و از آن برای کسب عایدی بهره ببرید. نکته اینجاست که هدف اصلی شما پیشرفت روستایی است که در آن قرار دارید. به همین علت کوشش کنید تا امتیاز خود را بیشتر نموده و در هابیتون به یک فرد شناخته شده تبدیل شوید.

بازی دارای سیستم فصلی است. به این شکل که دنیای بازی به طور کامل پویا بوده و شما باید بنا بر فصلی که در آن قرار دارید، باید دانه متفاوتی بکارید. همه موارد داخل بازی با احتساب پویا بودن دنیای آن طراحی شدند و شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا داستان های شایر یک بازی مجذوب کننده و خاص باشد.

سیستم ارتقاء شخصیت نیز به طور کامل در این بازی وجود دارد. به این شکل که با کسب امتیاز شما توانایی های مختلفی بدست آورده و می توانید هابیت خود را ارتقاء دهید. همینطور اینکه طراحی دنیای این بازی بسیار مجذوب کننده و بامزه بوده که باعث شده با روند کلی دنیای هابیت ها و تجربه بازی همخوانی داشته باشد.

بازی داستان های شایر در تاریخ 6 فروردین سال 1404 (25 مارچ 2025) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. این بازی برای کنسول های نسل نهمی در کنار نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد و فروشگاه میزبان آن در کامپیوتر، استیم خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1403 بروزرسانی: 8 مهر 1403 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2100

به "بازی مزرعه داری هابیتی Tales of the Shire بهار سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مزرعه داری هابیتی Tales of the Shire بهار سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید