سی ان ان: نیویورک مانند کشورهای دنیا سوم شده است

به گزارش فروش برتر، شبکه خبری سی ان ان آمریکا طی گزارشی تاکید نمود که شرایط بیمارستان ها و تجهیزات پزشکی در نیوریورک برای مقابله با ویروس کرونا، کافی نیست.

سی ان ان: نیویورک مانند کشورهای دنیا سوم شده است

به گزارش به نقل از سی ان ان، پزشک آمریکایی از شهر بحران زده نیویورک همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا طی مصاحبه با این شبکه خبری، از شرایط بهداشتی و درمانی موجود در این ایالت شدیدا انتقاد و تاکید نمود که اوضاع کنونی در شهر نیویورک همانند کشورهای دنیا سوم شده است.

یک پزشک آمریکایی ضمن اعلام این مطلب که ظرف دو هفته اخیر مراجعات مردم به بیمارستان های این شهر پایانی ندارد، از کمبود دستگاه های اکسیژن مورد احتیاج در این بیمارستان ها برای مداوا و معالجه بیماران گفت.

وی در این باره خطاب به خبرنگار سن ان ان گفت: اینکه در شهر نیویورک شاهد چنین اتفاقاتی باشی، تصور یک کشور دنیا سومی را ایجاد می نماید. این پزشک نیویورکی شرایط حال حاضر در بیمارستان های این شهر را دیوانه کننده خواند. وی مقامات دولتی و ایالتی آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و تاکید نمود که آن ها موضوع شیوع کرونا را جدی نگرفته اند.

پیش از این هم فرماندار نیویورک ضمن انتقاد شدید از تصمیم گیری های دولت ترامپ در رابطه با شیوع ویروس کرونا، تاکید نموده بود که نمی داند در کاخ سفید چه می گذرد! ترامپ هم چندی پیش مجددا ثابت کرد که ویروس کرونا را جدی نگرفته، او گفته که سالانه ده ها هزار نفر در آمریکا در پی آنفولانزا و سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند، اما کشور هیچگاه تعطیل نمی گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 684

به "سی ان ان: نیویورک مانند کشورهای دنیا سوم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: نیویورک مانند کشورهای دنیا سوم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید