سونی اکسپریا Ace 2 با پردازنده هلیو P35 در کنسول گوگل پلی دیده شد

به گزارش فروش برتر، با توجه به اطلاعات منتشر شده از لیست کنسول گوگل پلی، به نظر می رسد گوشی سونی اکسپریا Ace 2 با پردازنده هلیو P35 راهی بازار می گردد.

سونی اکسپریا Ace 2 با پردازنده هلیو P35 در کنسول گوگل پلی دیده شد

پیش تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی میخواهد گوشی جدیدی را با نمایشگر کوچک، مانند اکسپریا کامپکت راهی بازار کند. محصولی که سال ها پیش با همین نام (اکسپریا کامپکت) عرضه شد و هواداران زیادی هم به خاطر اندازه کوچکش داشت. اما به نظر می رسد این بار یک گوشی کوچک دیگر قرار است به سبد محصولات شرکت ژاپنی اضافه گردد که اکسپریا Ace 2 نام خواهد داشت.

روز گذشته شاهد انتشار تصاویر مختلفی از این گوشی و قاب محافظ آن بودیم که نشان می دهد برخلاف مدلی که سال ها پیش راهی بازار شد، این گوشی یک محصول مالی است. با توجه به لیست کنسول گوگل پلی هم متوجه شدیم اکسپریا Ace 2 قرار است با پردازنده ساخت مدیاتک یعنی هلیو P35 راهی بازار گردد. این پردازنده در محدوده پردازنده های مالی قرار می گیرد و قدرت پردازشی خیلی بالایی ندارد.

هشت هسته ای که در این پردازنده به کار گرفته شده به دو خوشه چهارتایی تقسیم شده و همه آن ها از نوع Cortex-A53 بوده و به ترتیب از فرکانس های 2.3 و 1.8 گیگاهرتز بهره می برند. بدین ترتیب اصلا نباید انتظار عملکرد قدرتمند یا حتی متوسطی از آن داشته باشیم. همچنین بهره مندی از این پردازنده یعنی خبری از اینترنت 5G در این گوشی نخواهد بود و کاربران با یک محصول 4G کاملا معمولی طرف خواهند بود.

میزان حافظه رمی که سونی برای اکسپریا Ace 2 در نظر گرفته 4 گیگابایت است. بنابراین به نظر می رسد از لحاظ مولتی تسکینگ، گوشی عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش بگذارد و مشکل خاصی بوجود نیاورد. گوشی های ضعیف اندرویدی معمولا از 2 گیگابایت یا در بهترین حالت 3 گیگابایت حافظه رم بهره می برند. به همین خاطر اینکه می بینیم حافظه رم نماینده سونی 4 گیگابایتی است، بسیار نکته مثبتی است.

وضوح تصویر نمایشگر اما اصلا چیزی نیست که کاربران را هیجان زده کند. سونی برای این گوشی نمایشگری با وضوح 720 × 1496 پیکسل در نظر گرفته که نسبت تصویر آن به 19:9 می رسد. روی بالاترین بخش این نمایشگر هم برخلاف طراحی گوشی های پرچم دار شرکت، به جای حاشیه، بریدگی V شکلی را شاهد خواهیم بود که دوربین سلفی در آن تعبیه شده.

در نظر دریافت چنین معیناتی برای Ace 2 کمی عجیب است چرا که مدل استاندارد آن یعنی سونی اکسپریا Ace با نمایشگر 5 اینچی با وضوح +FHD راهی بازار شد. حال چرا شرکت ژاپنی تصمیم گرفت مدل دوم آن را با معینات ضعیف تری راهی بازار کند اصلا معین نیست.

این طور که به نظر می رسد، به تاریخ رونمایی از سونی اکسپریا Ace 2 هم بسیار نزدیک شده ایم و احتمالا طی همین روزهای آینده باید شاهد معرفی رسمی آن باشیم. حال اینکه این اتفاق دقیقا در چه تاریخی رخ می دهد معین نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1416

به "سونی اکسپریا Ace 2 با پردازنده هلیو P35 در کنسول گوگل پلی دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا Ace 2 با پردازنده هلیو P35 در کنسول گوگل پلی دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید