طراحی سایت: سوالاتی که باید از شرکت طراح وب سایتتان بپرسید!

به گزارش فروش برتر، با وجود تعداد زیاد شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، انتخاب برترین شرکت طراحی سایت برای آژانس های گردشگری بسیار لازم است. در اینجا لیستی از سوالاتی که شما بهتر است برای انتخاب شرکت برای طراحی وب سایتتان بپرسید را آورده ایم.

طراحی سایت: سوالاتی که باید از شرکت طراح وب سایتتان بپرسید!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آیا می ­توانید نمونه ­هایی از وب سایت هایی که شرکت شما طراحی نموده را ارائه دهید؟

بخش مهمی که به شما یاری می نماید تا در خصوص یک شرکت طراحی سایت قضاوت کنید و از کیفیت کار آن ها مطمئن شوید، تماشا نمونه کارهایی است که آن شرکت در گذشته برای افراد مختلف انجام داده است.

هر شرکت طراحی سایت با توجه به اندازه سابقه عملی خود چندین پروژه اجرا شده دارد؛ پس حق شما است که قبل از سفارش از آن شرکت بخواهید تا نمونه کارهای گذشته خود را به شما نشان دهد. با این روش می توانید به سطح کیفی پروژه های شرکت و امکانات سایت آژانس مسافرتی طراحی شده به وسیله آنان پی ببرید.

نگاه به سبک طراحی این سایت ها به شما یاری خواهد نمود تنوع طراحی این شرکت را ارزیابی کنید. بعلاوه به عملکرد سایت ها توجه کنید، آیا ناوبری آن آسان است، آیا طراحی ­ها امروزی و مدرن هستند و چه اندازه این طراحی با سبک کسب و کار شما سازگار است.

رزومه و سابقه شرکت خود را در حوزه طراحی وب سایت ارائه دهید

اعتبار و سابقه ارائه خدمات برای یک شرکت طراحی سایت فروش بلیط هواپیما یا طراحی سایت آژانس هواپیمایی سایت بسیار مهم است. هر چه شرکت طراحی سایت قدیمی تر و با سابقه تر باشد طبیعتا تجربه بیشتری در ارائه خدمات و برخورد با مشتری دارد. یک شرکت طراحی سایت با سابقه، هزاران نمونه کار دارد که به شما نشان دهد که شما با یک تحقیق ساده می توانید از کیفیت خدمات آن مطمئن شوید.

اما شرکت های نوپا هنوز راه زیادی برای رفتن دارند و ممکن است از روی بی تجربگی نتوانند با مشتری برخورد مناسب داشته باشند و سرویس مناسبی به او ارائه نمایند.

آیا نمونه یا مثالی دارید که نشان دهد طراحی وب سایت شما چه اندازه برای یک کسب و کار مفید بوده است؟

درمورد ارائه مثال ها و نمونه هایی از این قبیل بپرسید. این مطالعات موردی باید نتایج خاصی همانند افزایش فروش آنلاین با یک درصد مشخص، افزایش مشتریان به اندازه مناسب یا افزایش نرخ تبدیل با یک درصد مشخصی در یک دوره زمانی را ارائه دهند.

آیا قبل از تصمیم گیری برای طراحی خود، وب سایت فعلی من را آنالیز خواهید کرد و عملکرد آن را تجزیه و تحلیل می کنید؟

اگر شما یک وب سایت موجود با تمام وب سرویس های موجود از جمله وب سرویس آمادئوس و وب سرویس گابریل را بر روی سایت خود داشته باشید یعنی شما محصول کاملی دارید. ممکن است تمام صفحات احتیاج به طراحی مجدد نداشته باشند. دریابید آیا این شرکت طراحی، برنامه ای برای تجزیه و تحلیل معیارهای سایت فعلی شما دارد تا نقاط قوت و ضعف آن را قبل از پیاده سازی هرگونه تغییرات طراحی، ارزیابی کند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی من چه اندازه هزینه دارد؟

بخش مهمی از یک پروژه طراحی سایت گردشگری قیمت تمام شده آن است. یک شرکت معتبر جزییات قیمت نهایی پروژه را در اختیار شما قرار می دهد و به شما می گوید اضافه کردن هر بخش نوی به پروژه چه اندازه به هزینه های شما اضافه می نماید و بعلاوه قبل از آغاز پروژه باید بدانید که:

  • روش پرداخت هزینه نهایی پروژه طراحی سایت چگونه است؟
  • آیا پرداخت ها فقط به صورت نقدی است یا پرداخت شرایطی هم امکان پذیر است؟
  • چه اندازه از هزینه باید به عنوان پیش پرداخت داده گردد؟
  • در صورت تسویه نقدی شرکت طراحی سایت چه اندازه تخفیف به شما داده می گردد؟
  • برای پرداخت شرایطی تا چند ماه و با چه شرایطی با شما قرارداد بسته می گردد؟

یکی از مباحث مهم در بخش اقتصادی، قیمت طراحی سایت آژانس هواپیمایی است و قیمت های پیشنهاد شده به مشتریان هم بسیار متغییر است. در حال حاضر شرکت هایی وجود دارد که با کمتر از 100 هزار تومان یک سایت کامل برای شما طراحی می نمایند و در مقابل آن ها شرکت طراحی سایت دیگری هم هستند که تا چند میلیون تومان به شما قیمت می دهند.

توجه کنید که کیفیت هیچ موقع با ارزانی به دست نمی آید. اگر محصول درجه یک و با کیفیت می خواهید که تمامی احتیاجهای شما را برآوده کند و تا سال ها مسئله ای با آن نداشته باشید، باید هزینه آن را بپردازید. بین کیفیت و قیمت رابطه مستقیم بر قرار است.

چه اتفاقی می­ افتد اگر من طراحی اولیه را دوست نداشته باشم؟

از طراحی سایت آژانس هواپیمایی خود بپرسید در صورتی که بعدا تغییراتی را بخواهید در سایت اعمال کنید، از جمله رنگ طرح بندی، تصاویر و فونت ها امکان پذیر است یا خیر.

روش صدور صورت حساب برای کار خارج از سفارش اولیه پروژه چگونه است؟

همچنانکه پروژه شما پیشرفت می­ کند، ممکن است خدمات اضافی خارج از محدوده اولیه پروژه بخواهید. اگر تصمیم دارید ویژگی ها و عناصر دیگری را پس از اینکه کار روی وب سایت شما آغاز شده بی افزایید، نحوه کار صدور صورت حساب را دریابید.

آیا وب سایت من با تلفن ­های هوشمند، تبلت ­ها و سایر دستگاه­ های همراه سازگار است؟

وب سایت های واکنشگرا و سازگار با تلفن همراه، یک ضرورت برای کسب و کارهای آنلاین است. دریابید چگونه شرکت طراحی وب سایت با مولفه متحرک طراحی وب روبرو می ­گردد. آنالیز کنید که وب سایتی که برای شما طراحی می گردد سازگار با انواع مختلف دستگاه ها ازجمله تبلت، گوشی و... است یا خیر.

چه استانداردها و شیوه ­های وب را دنبال می­ کنید؟

یک شرکت طراحی و توسعه وب باید براساس تمام روندهای طراحی فعلی باشد و استانداردهای توسعه وب فعلی را دنبال کند؛ به طوری که وب سایت شما روی تمامی پلت­فرم­ های درحال فعالیت و در تمام مرورگرها کار کند. بپرسید آیا شرکت طراحی وب روی استانداردهای ایجاد شده فعلی CSS و HTML به وسیله کنسرسیوم وب جهانی (W3C) کار می­کند. اطمینان حاصل کنید آیا اعتبارسنجی کد آن انجام می گردد تا مطمئن شوید کدگذاری سایت با استانداردهای W3C مطابقت دارد.

آیا قبل از اینکه وب سایت من آغاز به کار کند، قابلیت کارکردی آن آزمایش خواهد شد؟

به عنوان بخشی از این مرحلۀ تست، شما باید مشخص کنید آیا این شامل تست برای خطاهای نحوی، سازگاری با مرورگرها، و قابلیت کارکردی فرم ­ها، پیوندها و اسکریپت­ ها و سایر عناصر روی وب سایت است یا خیر.

آیا من قادر هستم بدون تماس با شما به آمار وب سایت خودم دسترسی داشته باشم؟

شرکت های طراحی وب، از تجزیه و تحلیل های مختلفی استفاده می ­نمایند تا عملکرد وب سایت ها را تجزیه و تحلیل نمایند. آن ها باید مشتاق باشند که دسترسی به این رابط را برای شما فراهم نمایند. درمورد به دست آوردن یک کلمه عبور سوال کنید به طوریکه بتوانید آمار وب سایت خود را به صورت آنلاین در هر زمان ببینید.

طراحی وب سایت نو شما باید بازتابی از اهداف استراتژیک کسب و کار شما باشد. مهم است که شرکت طراحی و توسعه وبی که انتخاب می­ کنید در دسترس باشد تا به شما یاری گردد به آن اهداف دست یابید. زمانی را برای پرسیدن سوالات گسترده قبل از استفاده از یک شرکت طراحی وب بگذارید تا اطمینان حاصل کنید یک شریک نتیجه محور را انتخاب می کنید که به شما یاری می ­کند به نتایج محسوسی دست یابید.

آیا وب سایت هایی که ارائه می دهید طراحی سفارشی دارند یا نمونه­ های از پیش ساخته شده هستند؟

بیشتر اوقات، شرکت های طراحی وب هر دو گزینه را برای پاسخگویی به احتیاجهای مشتریان خود عرضه می نمایند. بعضی کسب و کارها مایلند برندسازی قوی تری داشته باشند؛ بنابراین آن ها می خواهند ظاهری منحصربه فرد داشته و سایت خود را به صورت سفارشی طراحی نمایند؛ اما در مقابل بعضی دیگر از شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه، قالبی را انتخاب می نمایند که نمونه ای از پیش ساخته شده باشد. در خصوص احتیاجهای وب سایت خود تبادل نظر کنید و مقایسه قیمت هر دو را قبل از تصمیم­ گیری خود درخواست کنید.

کیفیت و نحوه ارائه خدمات پشتیبانی شما چگونه است؟

بخش بسیار مهم بعد از سرانجام پروژه طراحی سایت مربوط به واحد پشتیبانی و خدمات بعد از فروش می گردد .یک شرکت معتبر با داشتن کارشناسان مجرب در واحد پشتیبانی می تواند در کمترین زمان ممکن مشکل پیش آمده برای سایت شما را برطرف کند و سایت شما را به حال اول خود باز گرداند.

زمان مهم ترین بخش از یک سرویس پشتیبانی خوب است. اینکه مشکل سایت شما هرچه سریع تر برطرف گردد و منبع ایراد به شما اعلام گردد تا جلوی اتفاق افتادن مجدد آن گرفته گردد بسیار مهم است. این نکته را وقتی متوجه می شوید که یک سایت پر بازدید دارید و در ساعات اوج ترافیک سایت متوجه می شوید سایت شما از دسترس خارج است و شما دلیل آن را نمی دانید. در این مواقع که هر ثانیه از دست دادن وقت برای شما ضرر مادی و معنوی دارد فقط یک تیم پشتیبانی قوی می تواند باعث آرامش شما گردد.

آن ها باید به وسیله ایمیل، تلفن یا به وسیله شبکه های اجتماعی به شما پاسخ بدهند و توانایی عیب یابی و برطرف مسائل در کمترین زمان ممکن را داشته باشند.

منبع: کجارو
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1739

به "طراحی سایت: سوالاتی که باید از شرکت طراح وب سایتتان بپرسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سوالاتی که باید از شرکت طراح وب سایتتان بپرسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید