سرمایه گذاری فوق العاده نیسان در کارخانه ساندرلند

به گزارش فروش برتر، شرکت نیسان تصمیم گرفت تا مبلغ 400 میلیون پوند را در کارخانه ساندرلند خود سرمایه گذاری کند.

سرمایه گذاری فوق العاده نیسان در کارخانه ساندرلند

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار ، نیسان مبلغ 400 میلیون پوند را در کارخانه ساندرلند خود سرمایه گذاری نموده که شامل 52 میلیون پوند اختصاص داده شده به دستگاه پرس آهن می گردد. گفته می گردد علت این اقدامات بزرگ، آماده سازی کارخانه برای ساخت نسل سوم اتومبیل های Qashqai در اواخر امسال است.

بعضی از آمار منتشر شده از این دستگاه پرس بسیار خارق العاده است. این پرس قادر است تا فشاری مطابق با پنج هزار و چهارصد تن را وارد کند. چنین قدرتی به شرکت این امکان را می دهد تا 6.1 میلیون قطعه را به صورت سالانه برای خودرو های خود فراوری کند. گفتنی است که دستگاه مذکور بیش از دو هزار تن وزن دارد و نصب آن در کارخانه 18 ماه به طول انجامیده است. این دستگاه همچنین به یک سیستم بازیافت مجهز است که اوراق باقی مانده از آهن های استفاده شده را برای آینده جمع آوری و بر روی آن ها پردازش انجام می دهد.

این در حالی هست که شرکت در حال حاضر به یک سیستم بازیافتی جمع آوری و ساخت صفحات آهنی نیز مجهز است. اولین قطعه ای که اخیرا توسط این دستگاه ساخته شده یک تکه از اتومبیل Nissan Juke بوده که در حال حاضر در نسل دوم خود به سر می برد. ماه مارس دهمین سالگرد فراوری و عرضه خودرو های برند Juke است که توسط کارخانه ساندرلند ساخته شدند. جدیدترین مدل این اتومبیل ها نیز انحصارا در این کارخانه از تاریخ اکتبر 2019 ساخته شده اند. گفتنی است که از 400 میلیون پوند مذکور، 100 میلیون پوند به ساخت و فراوری خودرو های جوک اختصاص خواهد یافت و این مبلغ هزینه صرف شده برای توسعه خط فراوری جوک را به یک میلیارد پوند در طی پنج سال گذشته می رساند.

گفتنی است که سرمایه گذاری های شرکت نیسان توسط دولت انگیلیس برای حفظ سلامت محیط زیست مورد همایت قرار گرفته است. بر طبق گزارشات پیاپی، به نظر می آید که مسئولین شرکت نیسان به مدل جوک اطمینان بالایی دارند و می خواهند تا از این مدل بیشترین بهره را ببرند. در محاصبات اخیر انجام شده با مدیر عامل این شرکت نیز، وی مدل های جوک را منحصر به فرد خواند و اظهار کرد آن ها از وجود چنین اتومبیلی در خط فراوری خود مفتخرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 578

به "سرمایه گذاری فوق العاده نیسان در کارخانه ساندرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری فوق العاده نیسان در کارخانه ساندرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید