پیشرفت خیره کننده خودروسازی که تولیدکننده داستر و ساندرو است! ، عکس

به گزارش فروش برتر، داچیا مطمئناً یک داستان موفقیت آمیز در گروه رنو بوده است که به علت رویکرد ارزان اش شناخته می گردد. این فقط یک استراتژی موقت بود تا این برند رومانیایی خط فراوری خود را به بخش های اصلی و تازهتر توسعه دهد. داچیا در پی شاسی بلند داستر و بیگستر، در حال حاضر در حال توسعه دو مدل تازه با ابعاد کامپکت است: یک استیشن واگن کراس و یک سدان سبک فست بک که قرار است هر دو در سال 2026 معرفی شوند.

پیشرفت خیره کننده خودروسازی که تولیدکننده داستر و ساندرو است! ، عکس

امیرمسعود عابدین: در حالی که اطلاعات دقیق در خصوص مدل های تازه داچیا هنوز محدود است، اینجا تمام اطلاعات موجود جمع آوری شده و رندرهایی از استیشن واگن کراس آینده وجود دارد.

  • این مرسدس بنز استثنایی را دور انداخته اند / عکس

پروژه تازه که با نام Dacia C-Neo شناخته می گردد، با هدف پر کردن شکاف در بازار خودرو طراحی شده است. بسیاری از خودروسازان فراوری خودروهای هاچ بک و سدان های کامپکت با موتور احتراق داخلی (ICE) را متوقف نموده اند یا متعهد شده اند که در این بخش کاملاً برقی باشند. این یک خلاء در بازار مدل های ارزان با موتور بنزینی ایجاد نموده است. داچیا با ارائه خودرویی با فضای داخلی جادار، ویژگی های ماجراجویانه و قیمت رقابتی، برای استفاده از این فرصت وارد عمل شده است. این خودرو را به عنوان پاسخ این برند رومانیایی به اشکودا اکتاویا در نظر بگیرید، که در هر دو مدل هاچ بک و استیشن واگن موجود است.

همانطور که در رندرها نشان داده شده است، پیش بینی می گردد که Dacia C-Neo از زبان طراحی تازه معرفی شده به وسیله شاسی بلندهای داستر و بیگستر استفاده کند. این خودرو احتمالاً شامل چراغ های LED باریک، سطوح براق و عناصر طراحی است که معمولاً در کراس اورها یافت می گردد و حس ماجراجویی را القا می نماید.

انتظار می رود C-Neo حدود 4600 میلی متر (181 اینچ) طول داشته باشد که در نتیجه کابینی جادار دارد. این امکان وجود دارد که داشبورد و بیشتر کنترلرها با شاسی بلندهای داستر و بیگستر مشترک باشد و به داچیا اجازه می دهد در هزینه های تحقیق و توسعه صرفه جویی کند. علاوه بر این، طیف گسترده ای از لوازم جانبی داچیا آن را به گزینه ای ایده آل برای کمپینگ و فعالیت های مختلف در فضای باز تبدیل می نماید.

با توجه به زیرساخت ها، کل خط فراوری داچیا بر اساس معماری CMF-B گروه رنو ساخته شده که مزایای صرفه جویی در هزینه را، در فراوری و توسعه فراهم می نماید. مدل های C-Neo نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود و زیربنای خود را با بیگستر، پرچم دار آینده شاسی بلند داچیا به اشتراک می گذارند.

انتظار می رود که گزینه پیشرانه شامل نسخه های هیبریدی ملایم و دوگانه سوز باشد که در آینده امکان عرضه یک پلاگین هیبریدی هم وجود دارد. در حالی که پروژه C-Neo هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، Denis Le Vot، مدیر عامل داچیا تایید نموده است که دو مدل تازه قرار است در سال 2026 معرفی شوند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

  • با پرداخت 900 میلیون تومان صاحب این فراری شوید / عکس

  • این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 دی 1402 بروزرسانی: 11 دی 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2078

به "پیشرفت خیره کننده خودروسازی که تولیدکننده داستر و ساندرو است! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت خیره کننده خودروسازی که تولیدکننده داستر و ساندرو است! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید