سازمان های محیط زیست ومیراث فرهنگی برای توسعه گردشگری همکاری نمایند

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، سیدحمید طهایی پیش از ظهر امروز دوشنبه در شورای اداری استان البرز که با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار گردید، اضافه کرد: در استان البرز مناطق زیبا و بکر طبیعی زیادی وجود دارد که استفاده از ظرفیت های گردشگریِ آنها نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها و سازمان های ذیربط است.

سازمان های محیط زیست ومیراث فرهنگی برای توسعه گردشگری همکاری نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

استاندار البرز ادامه داد: توسعه گردشگری طبیعی با توجه به قابلیت های که استان البرز در این زمینه دارد، یک ضرورت بسیار مهم است و باید با جدیت دنبال گردد.

وی اظهار کرد: استان البرز مسائل زیست محیطی مهمی دارد که همکاری سازمان حفاظت محیط زیست تاثیرات قابل توجهی در حل این مسائل دارد و خواستار توجه ویژه به این مسائل هستیم.

طهایی یادآور شد: یکی از مسائل در این زمینه مربوط به شهرک های صنعتی است و ظرفیت این شهرک ها در استان ما تقریبا تکمیل شده و برای استقرار صنایع جدید باید تمهیدات ویژه اندیشیده گردد چون متقاضی جدید برای استقرار صنایع داریم.

استاندار البرز گفت: کنترل و نظارت بر فعالیت های صنعتی در استان البرز احتیاجمند ساماندهی واحدهای صنعتی است که این ساماندهی مستلزم همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سایر سازمان ها و دستگاه های ذیربط است.

وی اضافه نمود: وجود دو سد مهم و بزرگ در استان البرز یعنی سدهای امیرکبیر و طالقان که بخشی از آب شرب تهران را تامین می نمایند، اهمیت و ضرورت کاهش مسائل زیست محیطی در البرز را افزایش می دهد.

سازمان حفاظت محیط زیست در حل مشکل ریزگردها به البرز یاری کند

طهایی در بخش دیگری از سخنان خود نیز بر ضرورت همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سایر سازمان ها و دستگاه های ذیربط در زمینه حل مشکل ریزگردها در استان تاکید نمود و پیگیری در این خصوص را بسیار مهم دانست.

استاندار البرز ضمن تشکر از همه دستگاه هایی که برای مهار طاعون در البرز همکاری نموده اند، ادامه داد: این استان نوپا است و برای کاهش مسائل خود به حمایت های سازمانی و اقتصادی در همه زمینه ها احتیاج دارد.

وی یادآور شد: یکی از مسائل مسئولان و مدیران دستگاه ها در استان البرز مربوط به امور زیربنایی است که امیدواریم این مسائل با همکاری همه سازمان های ذیربط از جمله سازمان حفاظت محیط زیست حل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 477

به "سازمان های محیط زیست ومیراث فرهنگی برای توسعه گردشگری همکاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان های محیط زیست ومیراث فرهنگی برای توسعه گردشگری همکاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید