زازا: والنسیا مرا به اردوی تیم ملی ایتالیا برگرداند

به گزارش فروش برتر، مهاجم تیم فوتبال والنسیا از بازگشتش به اردوی آتزوری برای حضور در پلی آف جام جهانی 2018 ابراز خرسندی کرد و آن را مدیون یاری هم تیمی هایش دانست.

زازا: والنسیا مرا به اردوی تیم ملی ایتالیا برگرداند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا زمستان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، برای اولین بار پس از یورو 2016، سیمونه زارا دوباره فرصت بازی در تیم ملی ایتالیا را به دست خواهد آورد. مهاجم تیم فوتبال والنسیا که در این فصل خوب گلزنی نموده است و تا کنون در 11 بازی اش در لالیگا 9 گل به ثمر رسانده، با این آمار توانسته نظر جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا را برای دعوت از او به اردوی آتزوری جلب کند.

تیم ملی ایتالیا 10 نوامبر (آدینه) در بازی رفت پلی آف جام جهانی میهمان سوئد است و سه روز بعد هم در سن سیرو میزبان این تیم خواهد بود.

زازا در واکنش به دعوت شدنش به اردوی تیم ملی ایتالیا به سایت باشگاه والنسیا گفت: من واقعاً خوشحالم که دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده ام. این موفقیت تنها به خاطر کوشش های خودم نیست بلکه تمام اعضای تیم به من یاری کردند. بدون یاری هم تیمی هایم در والنسیا امکان نداشت که این اتفاق رخ دهد.

زازا که از زمان از دست دادن پنالتی معروفش برابر تیم ملی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 دیگر به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نشده بود، ادامه داد: ما داریم خوب نتیجه می گیریم و هم تیمی هایم هم همواره مرا در شرایطی ایده آل برای گلزنی قرار می دهند. به این ترتیب به تیم ملی دعوت شدم. من در رختکن بودم که این خبر منتشر شد و هم تیمی هایم بابت آن به من تبریک گفتند. ما در والنسیا تیمی متحد ساخته ایم و رابطه بازیکنانش با یکدیگر صمیمانه است. می خواهم از وضعیتی که در آن قرار دارم لذت ببرم و به کشور یاری کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 548

به "زازا: والنسیا مرا به اردوی تیم ملی ایتالیا برگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زازا: والنسیا مرا به اردوی تیم ملی ایتالیا برگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید