رونمایی سیما تیرانداز از چهره جدیدش در جشن حافظ

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران:سیما تیرانداز تصویری را از خود با چهره تازه و استایل مجذوب کننده به اشتراک گذاشت.

رونمایی سیما تیرانداز از چهره جدیدش در جشن حافظ

سیما تیرانداز بازیگر خوش چهره و سرشناس است . سیما تیرانداز در اینستاگرامش عکسی را از خود با چهره جدیدش و استایلی متفاوت در جشن حافظ منتشر کرد.سیما تیرانداز متولد 9 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر است. سیما تیرانداز فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر می باشد .سیما تیرانداز تجربه دو زندگی زناشویی دارد.

از کودکی رویای بازیگری داشتم حتی یادم می آید در دنیای بازی بچگانه با دختر عمویم عهد کردیم که من بازیگر و او مهندس شیمی گردد.

در حدی این قول و قرارمون جدی بود که حتی سوزن آوردیم و با خون انگشتانمون به هم قول دادیم به هدفمون برسیم حالا من بازیگرم و دختر عمویم مهندس شیمی است.

یک روز در دبیرستان همکلاسی پشت سریم می گفت خواهرم در کلاس بازیگری ثبت نام نموده که من هم پرسیدم آدرس کلاس ها رو به من بگو من هم می خواهم به آن کلاس بروم

آدرس را که که به من داد دقیقا در خیابان دریای نور بود که یک کوچه با منزل ما فاصله داشت و اینطور شد که رفتن و در کلاس ثبت نام کردم.

بعد از سرانجام دوره بازیگری در سه کار تئاتر بازی کرد تا اینکه سال 1368 وقتی 17 ساله بود با فیلم سینمایی هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1680

به "رونمایی سیما تیرانداز از چهره جدیدش در جشن حافظ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سیما تیرانداز از چهره جدیدش در جشن حافظ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید