دو و میدانی کاران کشور 18 رکورد ملی را جابه جا کردند

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، مهدی مبینی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت دو و میدانی استان البرز که در اداره ورزش و جوانان این استان برگزار گردید، اظهار کرد: امروز روز انتهای لیگ باشگاه های دو و میدانی کشور است، امیدواریم مرحله سوم لیگ باشگاه های کشور نیز، به سلامتی به انتها برسد.

دو و میدانی کاران کشور 18 رکورد ملی را جابه جا کردند

وی بیان اینکه قهرمانان دو و میدانی در امسال 18 رکورد ملی را در مقاطع مختلف سنی جا به جا کردند، اضافه نمود: همچنین 11 رکورد باشگاهی جا به جا شد.

برگزاری نخستین لیگ جوانان و نوجوانان دختر

سرپرست فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه امسال لیگ جوانان و نوجوانان دختر برگزار گردید، گفت: این اتفاق برای نخستین بار بعد از انقلاب با حضور 23 تیم رقم خورد.

وی با بیان اینکه امروز در خدمت جامعه ورزشی دو و میدانی استان البرز هستیم، توضیح داد: البرز یکی از استان های بسیار مهم و توانمند در این رشته است و از قدیم الایام قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزشی دو و میدانی معرفی نموده که همچنان در مجمع قهرمانان نامی حضور دارند.

مبینی با اشاره به اینکه هیأت های ورزشی به عنوان بازوان اصلی هر فدراسیونی هستند، توضیح داد: در دو و میدانی هیأت ها ویژه تر هستند به دلیل اینکه دو و میدانی یک رشته 24 ماده ای است که مدال های مختلف رسمی و المپیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت رئیس هیأت بسیار سنگین است و به نوبه خود یک فدراسیون محسوب می گردد، بیان کرد: در دو و میدانی انتظارات بسیار بالا و اعتبارات اقتصادی بسیار محدود است.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی با تاکید به اینکه البرز از جمله استان های فعال و قهرمان پرور است، شرح داد: البرز در تمام رشته های ورزشی صاحب کرسی است و قهرمانان المپیک، دنیا و آسیایی در این استان فعال هستند.

مبینی یادآور شد: امیدواریم با وفاق و همدلی یک انسجام خوب در هیأت صورت گیرد تا بتوانیم آینده درخشانی برای ورزش استان رقم بزنیم.

پشتوانه سازی و استعدادیابی لازمه پیشرفت دو و میدانی

وی با بیان اینکه در دو و میدانی پشتوانه سازی و استعدادیابی حائز اهمیت است، تاکید نمود: تعامل با آموزش و پرورش رکن اصلی پیشرفت هر رشته ورزشی به شمار می رود. همچنین تعامل با شهرداری و جذب اسپانسر بسیار مهم است.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: رصد موانع و چالش های هیأت دو و میدانی البرز باید صورت گیرد تا چالش های موجود را به صورت عملیاتی برطرف کنیم.

وی با تاکید بر برنامه محوری، نظارت و کنترل مستمر بر هیأت و مجمع دو و میدانی البرز عنوان نمود: استفاده از نیروهای متخصص مؤید آینده درخشانی برای این رشته است.

ارتقای چهار رکورد ملی توسط بانوان

مبینی با بیان اینکه جای بسی خرسندی است که ورزش بانوان ما رشد نموده است، توضیح داد: رکوردشکنی هایی بسیار خوبی توسط بانوان صورت گرفت، در رقابت های جایزه عظیم دو و میدانی چهار رکورد ملی ارتقا پیدا کرد که نشان دهنده پیشرفت بانوان ایرانی در حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه استان البرز در بخش دو و میدانی بانوان پتانسیل بالایی دارد، متذکر شد: باید به ورزش بانوان استان اهمیت داد تا شاهد پرورش قهرمانان آسیا در بخش بانوان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1006

به "دو و میدانی کاران کشور 18 رکورد ملی را جابه جا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو و میدانی کاران کشور 18 رکورد ملی را جابه جا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید