دانشگاه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق دانشجویان است

به گزارش فروش برتر، روابط عمومی دانشگاه بناب گفت: هم اکنون 15 انجمن علمی در این دانشگاه در حال فعالیت بوده و انتخابات این انجمن ها اوایل سال 98 برگزار شده و اعضای شورای مرکزی 13 انجمن علمی هم انتخاب شدند.

دانشگاه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق دانشجویان است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه بناب طی نامه ای توضیحاتی درباره انتشار گزارشی با عنوان عدم فعالیت انجمن های علمی دانشگاه بخاطر کمبود بودجه ارائه کرد.

متن توضیحات روابط عمومی دانشگاه بناب به توضیح زیر است:

در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از انتشار اخبار دانشگاه بناب توسط خبرنگاران به استحضار می رساند؛ حدود یک سال از تغییرات مدیریتی در دانشگاه بناب می گذرد؛ اقدامات و سیاست های رئیس جدید دانشگاه در این مدت زمان مدیریتی اندک شایسته تقدیر است، علی هذا بهتر است در مورد خبر حوزه فرهنگی منتشر شده نکاتی چند یادآور شویم.

خبرنگاران در مورخه 23/07/98 خبری با عنوان عدم فعالیت انجمن های علمی دانشگاه بخاطر کمبود بودجه منتشر کرده است. توضیحات زیر جهت تنویر اذهان عمومی منتشر گردد؛ امید است با بهره مندی از پتانسیل نیرو های مخلص دانشگاهی بتوان قدم های مناسبی در جهت اعتلای فرهنگ اسلامی و تقویت نهاد های دانش بنیان در کشور برداشت.

فعالیت 15 انجمن علمی در دانشگاه بناب

به استحضار می رساند، هم اکنون تعداد 15 انجمن علمی در دانشگاه بناب در حال فعالیت می باشند و با استناد به آئین نامه انجمن های علمی، انتخابات این انجمن ها در اوایل سال 98 در دانشگاه بناب برگزار گشت و اعضای شورای مرکزی 13 انجمن علمی انتخاب شدند که در مورد دو انجمن رباتیک و زبان خارجی به دلیل به حد نصاب نرسیدن کاندیدا ها (حداقل 7 نفر) انتخابات برگزار نشد، ولی در راستای حمایت از فعالیت های دانشجویی مقرر شد تا انتخابات بعدی با اعضای موجود به کار خود ادامه دهند که لازم به ذکر است علیرغم مسائل بودجه ای در سال 98 مسئولین دانشگاه همواره حمایت های مالی خود را از مجموعه فرهنگی دانشگاه و علی الخصوص انجمن های علمی دریغ نداشته اند و حتی الامکان سعی شده است با درخواست های این انجمن ها موافقت کرده و مورد حمایت قرار گیرند.

در مورد کانو های فرهنگی نیز نیاز به توضیح است که اطلاع رسانی در مورد انتخابات کانون ها بصورت و طرق مختلف اعم از فضای مجازی، پوستر، اطلاع رسانی میدانی و... در موعد مقرر انجام یافت و انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار گشت و اعضای شورای مرکزی کانونها، دبیر کانون ها و دبیر شورای هماهنگی (دبیر دبیران) انتخاب شده و مشغول فعالیت می باشند.

بنابراین گزارش، علیرغم مسائل بودجه ای دانشگاه ها که همگان مطلع هستند، عملکرد یک سال اخیر دانشگاه در حوزه دانشجویی و فرهنگی و درخشش دانشجویان عزیز در میادین علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی برگی است زرین در تقویم دانشگاه و این رویداد های خوب نشان می دهد که دانشگاه بناب با تمام توان پیگیر مطالبات به حق دانشجویان عزیز می باشد، البته هرچند کمبود هایی نیز وجود دارد که باید بیش از این کوشید.

امیداست که با کمک خانواده بزرگ دانشگاه بناب، این دانشگاه بتواند شرایط بهتری از بابت علمی، آموزشی و رفاهی برای دانشجویان عزیز که گل های سرسبد میهن اسلامی و آینده سازان این مرز و بوم می باشند، فراهم آورد. امیداست که با کمک خانواده بزرگ دانشگاه بناب، این دانشگاه بتواند شرایط بهتری از بابت علمی، آموزشی و رفاهی برای دانشجویان عزیز که گل های سرسبد میهن اسلامی و آینده سازان این مرز و بوم می باشند، فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 311

به "دانشگاه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق دانشجویان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق دانشجویان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید