خبرنگاران نهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان شروع شد

به گزارش فروش برتر، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نهمین جشنواره فیلم فجر زاهدان با 16 فیلم از شامگاه دیشب(سه شنبه)در سینما هلال این شهرستان شروع بکار کرد.

خبرنگاران نهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان شروع شد

حسین مسگرانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: نهمین جشنواره فیلم فجر استانی از شامگاه دیشب تا 22 بهمن ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در 2 سانس در سینما هلال زاهدان اکران می گردد.

وی گفت: فیلم های ابلق به کارگردانی نرگس آبیار،بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی، تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری، تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده، خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی، رُمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده، روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و روشن به کارگردانی سید روح اله حجازی در زاهدان اکران می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین فیلم های زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی، شیشلیک به کارگردانی محمد حسین مهدویان، گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی، مامان به کارگردانی آرش انیسی، مصلحت به کارگردانی حسین دارابی، منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی و یدو به کارگردانی مهدی جعفری در 2 سانس 15 و 18 بهمن در سینما هلال زاهدان اکران می شوند.

وی اعلام کرد: در تلاشیم ساعت نمایش فیلم ها به ساعت 18 و 20 تغییر یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1279

به "خبرنگاران نهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید