خبرنگاران سرمربی والیبال زنان سایپا: کرونا نمی تواند مانع قهرمانی یک تیم گردد

به گزارش فروش برتر، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: قبول ندارم که کرونا مانع قهرمانی یک تیم گردد زیرا فصل قبل هم ما به اصفهان رفتیم اما باز هم قهرمان شدیم.

خبرنگاران سرمربی والیبال زنان سایپا: کرونا نمی تواند مانع قهرمانی یک تیم گردد

مریم هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: سال جاری به دلیل کرونا سطح مسابقات لیگ برتر والیبال زنان متفاوت و متمرکز بود. از همان ابتدا با توجه به اینکه می دانستیم که هفته ای 2 یا سه بازی داریم، تمرینات آمادگی جسمانی و توپی خوبی را آغاز کردیم. با این روندی که در پیش گرفتیم توانستیم در دور اول بدون شکست و در رده نخست گروه خود قرار بگیریم.

وی افزود: در دور بعد هم خوشبختانه با بردهای پیاپی به قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان رسیدیم و در 12 بازی که انجام دادیم هیچ شکستی نداشتیم و تنها در چهار گیم از کل مسابقات بازی را واگذار کردیم.

سرمربی سایپا عنوان کرد: در این فصل سطح بازی سه یا در نهایت چهار تیم خیلی نزدیک به هم بود. هر چند مسابقات سه بر یک یا سه بر صفر تمام می شد اما پوئن ها خیلی بهم نزدیک بود. در نهایت تیمی برنده می شد که اشتباهات فردی کمتری داشت و در کل حریفان خوبی داشتیم و همسطح بودند.

وی در واکنش به اظهارات سرمربی ذوب آهن گفته بود بازی ها نابرابر است و باید به تهران سفر نمایند و در جهت بعضی از بازیکنان کرونا گرفتند، توضیح داد: به هیچ عنوان این مطلب را قبول نداریم زیرا دیدیم که بازیکنان اصلی ذوب آهن همیشه در تمام دیدارها در ترکیب اصلی تیم حضور داشتند و فکر نمی کنم که کرونایی در کار بوده و اگر هم بوده بازیکنان ذخیره یا جوان این تیم درگیر بیماری شده اند.

هاشمی گفت: اگر بخواهیم بگوییم که کرونا مانع قهرمانی یک تیم می گردد این را قبول ندارم زیرا فصل قبل هم ما به اصفهان رفتیم اما باز هم قهرمان شدیم. با این شرایط 16 تیم در لیگ والیبال مردان که به صورت متمرکز در تهران بازی می نمایند باید همه دیدارها را نابرابر بدانند. ما هم در دور اول یک سفر و در دور دوم 2 سفر داشتیم.

وی عنوان کرد: برای فصل آینده و شرایط بحران کرونا تصمیم گیرنده شیوه برگزاری لیگ برتر والیبال زنان، فدراسیون است. ما نمی توانیم اکنون نظری در مورد برگزاری بازی ها بدهیم زیرا ستاد کرونا باید تصمیم بگیرد که با چه شیوه ای بازی کنیم. در کل بازی های متمرکز خوب بود اما فشار روی بازیکنان خیلی زیاد است.

تیم والیبال زنان سایپا قهرمان لیگ برتر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1244

به "خبرنگاران سرمربی والیبال زنان سایپا: کرونا نمی تواند مانع قهرمانی یک تیم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی والیبال زنان سایپا: کرونا نمی تواند مانع قهرمانی یک تیم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید